۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶

بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیس کیست؟/ رتبه جالب علی دایی و علی پروین!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی توانست دوگانه فوتبال را کسب کند و هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی به مقام قهرمانی برسد. پرسپولیس درحالی توانست هر سه جام ممکن را کسب کند که در یک ماه دوبار موفق شد...

بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیس کیست؟/ رتبه جالب علی دایی و علی پروین!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی توانست دوگانه فوتبال را کسب کند و هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی به مقام قهرمانی برسد. پرسپولیس درحالی توانست هر سه جام ممکن را کسب کند که در یک ماه دوبار موفق شد دربی تهران را ببرد.

در این شرایط شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند گل‌محمدی در نظرسنجی بهترین سرمربی پرسپولیس به‌راحتی اول شود. اما برانکو در میان هواداران پرسپولیس محبوبیت بسیاری دارد.

هواداران پرسپولیس از برانکو که ۷ جام برای تیمشان گرفته خاطرات بسیار خوبی دارند. برانکو در حالی که پنجره‌های پرسپولیس بسته بود با ۱۰ بازیکن این تیم را به فینال آسیا برد و یک بار هم مثل یحیی هر سه جام را فتح کرد. خیلی‌ها عقیده دارند تیم او بهتر از تیم فعلی پرسپولیس فوتبال بازی می‌کرد هرچند که این تیم هم ویژگی‌های زیادی داشت.

در نظرسنجی سایت خبرورزشی از کاربران خواستیم تا بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر را انتخاب کنند که با نظر ۵۰٫۲ درصد، برانکو بهترین مربی پرسپولیس در لیگ برتر انتخاب شد. پس از برانکو، یحیی گل‌محمدی با ۳۳٫۱ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

همچنین علی دایی ۱۰٫۱ درصد آرا را از آن خود کرد و علی پروین هم تنها ۶٫۶ درصد آرا را کسب کرد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط