۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

اخبار سلامت

بهترین سهام دارویی ارزان قیمت برای سرمایه گذاری!

در این بخش، ما نگاهی به 13 بهترین سهام دارویی ارزان قیمت برای سرمایه گذاری خواهیم داشت .به 5 بهترین سهام دارویی ارزان قیمت برای سرمایه گذاری بروید.

بهترین سهام دارویی ارزان قیمت برای سرمایه گذاری!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در این بخش، ما نگاهی به ۱۳ بهترین سهام دارویی ارزان قیمت برای سرمایه گذاری خواهیم داشت .به ۵ بهترین سهام دارویی ارزان قیمت برای سرمایه گذاری بروید.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

انواع:

^GSPC
-۰.۸۸٪

AZN
+۰.۲۸٪

SWAV
+۰.۴۵٪

ESPR
+۴.۲۸٪

VTRS
+۱.۱۷٪

EOLS
-۰.۲۶٪

DCPH
+۳.۰۹٪

DVAX
+۴.۰۶٪

AVDL
-۰.۲۹٪

PFE
+۲.۴۰٪

ELAN
-۴.۵۷٪

TEVA
+۰.۶۳٪

بهترین سهام دارویی ارزان قیمت برای سرمایه گذاری!

در این بخش، ما نگاهی به ۱۳ بهترین سهام دارویی ارزان قیمت برای سرمایه گذاری خواهیم داشت. اگر می خواهید از مرور کلی ما در مورد صنعت دارو صرف نظر کنید و می خواهید به پنج سهام برتر با قیمت پایین در این لیست بروید، می توانید به ۵ بهترین سهام دارویی ارزان قیمت برای سرمایه گذاری بروید.صنعت داروسازی یکی از بخش‌های جالب‌تری است که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد. این به این دلیل است که برخلاف سایر بخش‌های سهام، مانند فناوری دفاعی مصرف‌کننده و مصرف‌کننده، که اغلب برای بازدهی قیمت سهام خود به عملکرد اقتصادی وابسته هستند، سهام دارو اغلب می‌تواند بهترین‌های هر دو جهان را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند. شرکت‌های داروسازی می‌توانند آنهایی باشند که عمدتاً داروهای بدون نسخه یا سایر داروهای روزمره را می‌فروشند یا آنهایی که در زمینه‌های فناوری پیشرفته مانند بیوتکنولوژی فعالیت می‌کنند.

این بدان معناست که در یک محیط نرخ بهره بالا، مانند شرایطی که در حال حاضر از آن عبور می کنیم، سهام دارویی متعلق به بخش دوم قوی ترین عملکرد را ندارند. ارزیابی این سهام، که خط اصلی کسب و کار آنها اغلب مستلزم نیاز به دانش پیشرفته زیست شناسی و شیمی است، بسیار دشوار است، و شرکت های مالی و تحلیلگران مبالغ هنگفتی را صرف تحلیلگران مناسب می کنند تا به آنها کمک کنند تا سهام دارویی مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.آخرین بیت از اخبار در بازار سهام نیز کاملا مربوط به سهام دارو است. این خبر مربوط به داده‌های تورم مارس ۲۰۲۴ است، مجموعه داده‌ای که فراتر از انتظارات بود و باعث شد که شاخص‌های سهام اصلی مانند S&P 500 و NASDAQ برخی از سودهای خود را که بیشتر به دلیل هیاهوی سرمایه‌گذاران پیرامون هوش مصنوعی بود، کاهش دهند.

برای درک اینکه چگونه تغییر در احساسات سرمایه گذاران در وال استریت پس از انتشار آخرین داده های تورم بر سهام دارو تاثیر گذاشته است، عملکرد شاخص صنعت داروسازی S&P را در نظر بگیرید. این شاخص سهام شامل سهام بخش داروسازی استاندارد طبقه بندی S&P به نام استاندارد طبقه بندی صنعت جهانی (GICS) است. طی دوازده ماه گذشته، شاخص سهام دارو ۴.۵۲ درصد کاهش داشته است و در حالی که این سهام در شش ماه گذشته ۳.۲۱ درصد رشد داشته اند، شاخص در فروردین تاکنون ۸ درصد کاهش داشته است.

معاملات داخلی مدرنا در سال گذشته

در دوازده ماه گذشته، بزرگترین فروش واحد توسط یک خودی زمانی بود که مدیرعامل و مدیر، استفان بانسل، ۲.۳ میلیون دلار سهام را به قیمت هر سهم ۸۸.۸۸ دلار آمریکا فروخت. این بدان معناست که یک شخص داخلی سهام را کمی کمتر از قیمت فعلی (۱۰۱ دلار آمریکا) می فروخت. ما عموماً اگر خودی ها فروش داشته باشند، آن را منفی می دانیم، به خصوص اگر این کار را کمتر از قیمت فعلی انجام داده باشند، زیرا به این معنی است که قیمت پایین تر را معقول می دانند. در حالی که فروش داخلی علامت مثبتی نیست، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که آیا به این معنی است که خودی‌ها فکر می‌کنند سهام کاملاً ارزش‌گذاری شده‌اند، بنابراین فقط یک علامت ضعیف است. توجه داریم که بیشترین فروش تنها ۰.۱ درصد از سهام استفان بانسل بوده است.افراد داخلی در مدرنا در سال گذشته هیچ سهمی نخریدند. تراکنش های خودی (توسط شرکت ها و افراد) در سال گذشته را می توانید در نمودار زیر مشاهده کنید. اگر بر روی نمودار کلیک کنید، می توانید تمام معاملات فردی اعم از قیمت سهم، فردی و تاریخ را مشاهده کنید!

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط