۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹

بهانه‌های تکراری خارجی‌هایی که به ایران می‌آیند و ناگهان هم می‌روند/ ستاره پرسپولیس جا پای مربی محبوب استقلالی‌ها گذاشت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بهانه‌های تکراری خارجی‌هایی که به ایران می‌آیند و ناگهان هم می‌روند/ ستاره پرسپولیس جا پای مربی محبوب استقلالی‌ها گذاشت!. یورگن لوکادیا که به طور ناگهانی تصمیم به ترک ایران گرفت، سرانجام پس از ۲ رو...

بهانه‌های تکراری خارجی‌هایی که به ایران می‌آیند و ناگهان هم می‌روند/ ستاره پرسپولیس جا پای مربی محبوب استقلالی‌ها گذاشت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بهانه‌های تکراری خارجی‌هایی که به ایران می‌آیند و ناگهان هم می‌روند/ ستاره پرسپولیس جا پای مربی محبوب استقلالی‌ها گذاشت!. یورگن لوکادیا که به طور ناگهانی تصمیم به ترک ایران گرفت، سرانجام پس از ۲ روز مراجعه ناکام به فرودگاه، امروز از تهران رفت. لوکادیا هم در نهایت به جمع چهره‌های خارجی فوتبال ایران پیوست که با بهانه گیری، قید حضور در فوتبال ما را زد. در نخستین عکس‌های منتشر شده از لوکا و خانواده اش، واقعا نمی‌شد تشخیص داد که این بازیکن، به همین زودی خسته می‌شود و به بهانه مشکلات خانوادگی از تهران می‌رود. دقیقا مشابه رفتاری که استراماچونی انجام داد و امروز قرارداد سنگین او با باشگاه استقلال، دردسرهای زیادی را ایجاد کرده است. به نظر می‌رسد باشگاه‌های ایرانی باید با درک شرایط، وسواس بیشتری برای عقد قراردادها داشته باشند و در حال حاضر تا جایی که امکان دارد، قید قراردادهای خارجی را بزنند. همین حالا پرسپولیس که در خط حمله حساب ویژه ای روی لوکا باز کرده بود، در دربی تهران مشکلات فراوانی خواهد داشت و پیش از پرسپولیس هم استقلالی‌ها در ماجرای استراماچونی همین شرایط تلخ را تجربه کرده بودند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط