۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶

السّلام علیکَ حین تَقوم

به گزارش تحریریه اندیشه معاصر، نفیسه ترابنده به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) در نیمه شعبان نوشت : سلام آقا جانم! نیمه شعبان رسیده؛ سالروز میلاد کبریاییت!کاش می دانستم اکنون که واژه های زلال عشق را برایت حک می کنم کجایی؟ در حال ع...

السّلام علیکَ حین تَقوم

به گزارش تحریریه اندیشه معاصر، نفیسه ترابنده به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) در نیمه شعبان نوشت :

سلام آقا جانم! نیمه شعبان رسیده؛ سالروز میلاد کبریاییت!کاش می دانستم اکنون که واژه های زلال عشق را برایت حک می کنم کجایی؟ در حال عبور از کدامین جاده ی بی انتهای دلتنگی هستی؟ نمی دانم امشب در میان راز و نیازهای نیمه شعبانت،کدامین دستها را خواهی گرفت و نهال آرزوی کدام غریب را به بار خواهی نشاند. به نجوای گریه ی شبانه ی کدام خسته دلی گوش سپرده ای و اشک معصومانه ی کدامین چشمها ترا به سوی خود فرا خوانده است. صدای قرائت قرآن را از کدام دهان شنیده ای و با او همنوا شده ای؟

کاش می دانستم از کدام خیابان می گذری تا مسیر عبورت را با سیل اشکهایم آبیاری کنم. کاش می دانستم از کدامین کوچه ی بن بست می آیی تا منتظرت بنشینم و به آن سوی کوچه چشم بدوزم تا بیایی. کاش می توانستم صدای قدمهایت را بشنوم آن وقت با هر قدم که نزدیکتر شوی قلبم در سینه ام بیقرارتر می تپد،شاید اکنون به من نزدیک باشی آن قدر نزدیک که بدانی چه چیزی برایت می نویسم و یا با من فرسنگ ها فاصله داشته باشی اما می دانم این فاصله ها هرچند هم زیاد باشند صدایم را می شنوی.

یوسف فاطمه! کی طنین دلنواز انا بقیه ا… تو از کعبه مقصود ، جانها را معطر می نماید؟ کی کعبه ،به خود می بالد وزمین بر قامت دلربایت طواف عشق می گذارد وجان در سعی وصفای نگاه تو محرم می شود ومناسک حج وقربان را بجای می آورد؟ ما منتظران برای آمدنت تمام دلهای عشاق دنیا را به ضریح چشمهای قشنگ وعباس گونه ات گره زده ایم ودر مراسم اعتکاف شبهای فراق برای گرفتن حاجتمان دست به دعا برداشته ایم برای آن لحظه که سبز پوش با پرچم یالثارات الحسین در انتهای افق غباری بپا می شود وتو با ذوالفقار حیدر وسوار بر اسب سفید قصه ها بیایی.

یاین الحسن! این نیمه شعبان نظری به سوی ما کن و اکنون که آسمانیان به تعظیمت نشسته‌اند، زمینیان از فراقت در سوز کز کرده اند، همه ی جان‌های خسته تو را میخوانند و دعای خیر عاشقان و منتظران تعجیل در ظهورتوست، بیا و با ظهورت در جمعه ای که روز تولد توست،همه جهانیان را شاد کن.بیا که آدمیان سخت محتاج ناجی گری‌های تو هستند، بیا که خشک شد این چشمه اشک، بیا تا این چشم‌ها در انتظار یوسفش سوی خود را از دست نداده، بیا و قدم بر چشمان ما گذار.

باز آی که جهانی ز تو جان گیرد.

❣ الّلهُــــــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَـــــــــرَجْ ❣

نوسنده : *نفیسه ترابنده*

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط