۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

بمناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ تو چقدر خوشبختی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بمناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ نفیسه ترابنده در یادداشتی نوشت: سردار دلها تو چقدر خوشبختی! بازهم زمستان سر رسید و داغ دلمان تازه شد. حاج قاسم! بعد از رفتنت قلمهایمان در وصف مردانگیت ...

بمناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ تو چقدر خوشبختی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بمناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ نفیسه ترابنده در یادداشتی نوشت: سردار دلها تو چقدر خوشبختی! بازهم زمستان سر رسید و داغ دلمان تازه شد. حاج قاسم! بعد از رفتنت قلمهایمان در وصف مردانگیت سر تعظیم فرود می آورند و واژه ها برای وصف وجود نازنینت حقیر و کوچک می شوند.

میدانیم که خسته راه بودی،راهی پر پیچ و خم از خاک تا افلاک،چهل سال آرام و قرار نداشتی،ایران یا سوریه یا کربلا برایت فرقی نداشت،دشمن بعثی را فراری دادی،راه کربلا را به روی مشتاقان حسین گشودی و باوعده صادق طومارداعش راپیچیدی وپای شیطان را شکستی ودل مولایت را شادمان کردی.مرحبا و خوشا به حالت ای سردار دلها که پیش ارباب بی سرت روسپید شدی و حریم امنی ساختی برای حرم.

دیگر چشم هایت خسته شده اند،برای روح بزرگت این کالبد خاکی تنگ شده است،دل بیقرارت شوق وصال دارد،پس ارام بخواب سردار،چشمهایت را برهم بگذار،اکنون زمان آسودگی ات فرا رسیده است،دیگر می توانی سر بر زانوان امام شهیدت بگذاری و آرام بیاسایی،آرام بخواب سردار!.اکنون اجر سالها مجاهدتهای خستگی ناپذیرت را از حضرت حق خواهی گرفت. تو چقدر خوشبختی که معبودت سراسر گیتی را برای بدرقه ات به صف کرده است، تو چقدر خوشبختی که تمام عشق در فراقت بغض می‌کند و نماز عاشقی برایت علم می‌کند،تو چقدر خوشبختی که دعای خیر عمه سادات پشت و پناهت است،تو چقدر خوشبختی که آوازه ات تمام مرزهای جغرافیایی را در هم نوردیده و  سردار دل های تمام عاشقان زمین شده ای.آسوده و با نفسی مطمئن بخواب اما بدان که ما با سری افکنده از شرم ولی با صدایی بلند و رسا به همه جهانیان میگوییم که ما در بستر خوابی ناز فرو غلطیده بودیم که تو از میان ما رفتی.

پیکر مطهرت را ایستاده در خاک گذاشتیم تا تاریخ از یاد نبرد شکوه ایستاده زیستنت را و آن چشمهای نافذی که مرهم دل مستضعفان بود و تیری بر قلب اشقیا. ما جاماندگان دیروز و حسرت به دل ماندگان امروز که در شناخت وجود پربرکت تو ناکام مانده ایم اکنون دو سال است که نام و یادت ورد زبانمان شده و قاب عکس زیبایت زینت بخش خانه مان.ای فرزند سرافراز سرزمین،ای دردانه هستی و آرام جان سید علی، بهشت هر لحظه و هر ثانیه گوارای وجود پاکت باد!

نویسنده: نفیسه ترابنده

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار