۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در آستانه پرسپولیس شدن / لئاندرو پریرا مهاجم تیزپای برزیلی قوی اما ارزانتر از یورگن لوکادیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در آستانه پرسپولیس شدن / لئاندرو پریرا مهاجم تیزپای برزیلی قوی اما ارزانتر از یورگن لوکادیا. لوکادیا از ایران رفت تا کادر فنی پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم گلزن دیگر ب...

لئاندرو پریرا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در آستانه پرسپولیس شدن / لئاندرو پریرا مهاجم تیزپای برزیلی قوی اما ارزانتر از یورگن لوکادیا. لوکادیا از ایران رفت تا کادر فنی پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم گلزن دیگر بیفتند.

مهاجمی که برزیلی است و کارنامه نسبتا خوبی دارد. همان طور که قبلا اشاره شد باشگاه پرسپولیس قصد دارد با پریرا قرارداد ۱۸ ماهه ببندد و مبلغ این قرارداد حداقل نسبت به قرارداد لوکادیا پائین تر است و پرسپولیسی ها از توافقی که با پریرا کرده اند، راضی به نظر می رسند.

اگر دقت کرده باشید ادبیات یحیی گل محمدی هم در مورد درویش کاملا مثبت شده و این نشان می دهد که سرمربی پرسپولیس از عملکرد مدیران باشگاه به خصوص در بحث نقل و انتقالات راضی است.

اگر لوکادیا در پرسپولیس می ماند مسلما مشکلات قرمزها در فاز هجومی کمتر بود اما او به دلایل غیر فوتبالی و غیر مالی رفت تا باشگاه با پریرا وارد مذاکره شود. مهاجمی که گفته می شود گل محمدی سفارشش را کرده تا پرسپولیس حتما او را بخرد.

بیوگرافی لئاندرو پریرا 

بیوگرافی لئاندرو پریرا و همچنین تیم هایی که در آن بازی کرده و تعداد گل های این مهاجم برزیلی را مرور کنیم.

لئاندرو پریرا بازیکن برزیلی بوده که جزو گزینه های پرسپولیس است. با بیوگرافی لئاندرو پریرا و سابقه و نتایج و عملکرد گذشته پریرا بیشتر آشنا شویم.

این بازیکن اکنون ۳۱ سال سن داشته و از سابقه و تجربه قهرمانی جام باشگاه های آسیا برخوردار است. او این افتخار را با گامبا اوزاکا توانسته بود به دست بیاورد.

وی در پست تخصصی مهاجم تخصصی بازی می کند. از این رو که لئاندرو پریرا از ۱۰ بهمن ماه به عنوان بازیکن آزاد شناخته خواهد شد، می تواند قرارداد خود را با پرسپولیس یا هر تیم دیگری که می خواهد منعقد کند.

از تیم هایی که لئاندرو پریرا در آن بازی کرده می توان به حضور در پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک اشاره کرد. او از سابقه قهرمانی در سری آ و جام حذفی برزیل نیز برخوردار بوده است.

لئاندرو پریرا مهاجم بلندقامتی بوده که از قد حدود یک متر و ۹۱ سانتی متری نیز برخوردار بوده است.

البته وی در فصل پیش نتوانست عملکرد خوبی از خود به ثبت برساند. او در ۲۳ بازی که برای تیمش انجام داد فقط ۴ بار گل زده و ۲ پاس گل نیز داده بود.

وی در گامبا اوزاکا نیز از بیش از ۶۰ بازی انجام شده موفق به زدن تنها ۱۱ گل و دادن ۳ پاس گل شده بود که عملکرد چندان مطلوب خوبی برای یک مهاجم نوک نمی تواند باشد.

پریرا در مقاطع مختلفی با کلوب بروژ در لیگ بلژیک حضور داشته است. هر چند مدت زمان بازی از نظر تایم و فرصت بازی در این لیگ نیز چندان زیاد نیست.

وی در ۴ سال اخیر عمر فوتبالی خود در زاپن بازی کرده است و در باشگاه هایی همچون گامبا اوزاکا، موستومو و سانفرس هیروشیما حضور داشت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط