۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

بمب بزرگ یحیی گل محمدی و پرسولیس در دربی ۱۰۱ را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، مهاجم سرحال و آماده پرسپولیس آخرین گل دربی را با حرکتی تکنیکی و توی سرتوپ زدن به ثمر رساند. گلزنی عیسی آل‌کثیرو پیروزی فوق‌العاده شاگردان گل‌محمدی مقابل استقلال آبی‌پوشان را از کسب جام دور کرد و ...

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، مهاجم سرحال و آماده پرسپولیس آخرین گل دربی را با حرکتی تکنیکی و توی سرتوپ زدن به ثمر رساند.

گلزنی عیسی آل‌کثیرو پیروزی فوق‌العاده شاگردان گل‌محمدی مقابل استقلال آبی‌پوشان را از کسب جام دور کرد و پرسپولیس را با توجه به تساوی سپاهان مقابل ملوان انزلی، به صدر جدول و سپس قهرمانی رساند اما این برد یک نکته بسیار جالب داشت و آنهم گلزنی مجدد عیسی آل‌کثیر مهاجم شماره ۷۲ سرخ‌ها بود.

دو فصل قبل و پس از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که عیسی آل‌کثیر در شهرآوردی که در اردیبهشت ماه برگذار می‌شد توانست دروازه استقلال فرهاد مجیدی را که در کنار پرسپولیس در کورس قهرمانی بود باز کند تا عمده مسیر قهرمانی برای سرخ‌ها طی شود آنهم با چاشنی پیروزی در مهمترین بازی فصل. پس از گذشت تقریبا ۲ سال و بازهم عیسی آل‌کثیر با فریب عارف غلامی مدافع تیم استقلال به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند.

الا خبر می‌رسد ریکاردو ساپینتو برای مهار عیسی آل‌کثیر دچار تردید و مشکل شده است. رافائل سیلوا مدافع برزیلی رهبر و تنظیم کننده خط دفاع است و باید مدافع مکمل او مسئولیت مهار عیسی آل‌کثیر را بر عهده بگیرد. ساپینتو هم که طی روزهای گذشته بارها پرسپولیس و بازیکنانش را آنالیز کرده است. او دو مدافع میانی دارد که هنوز نمی‌داند کدامیک را به زمین بفرستد و مأمور مهار گلزن آخرین دربی کند؟ عارف غلامی مدافع استقلال در آخرین دربی، دریبل بدی از عیسی آل‌کثیر خورد که همان لیز خوردن نه تنها قهرمانی را از استقلال گرفت بلکه سوژه هواداران پرسپولیس شد! محمد حسین مرادمند مدافع آماده ای است که در هفته‌های اخیر موفق به گلزنی شده و برای پرسپولیسی‌ها و علیرضا بیرانوند نیز کُری خوانده است اما ریکاردو ساپینتو روی انتخاب او تردید زیادی دارد.

به عبارت بهتر، عیسی آل‌کثیر مهاجم گلزن و آماده پرسپولیس ذهن سرمربی پرتغالی استقلال را به خود مشغول کرده است.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار