۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

بسیار ، بسیار مهم| معلمان و فرهنگیان حتما این خبر را بخوانند امروز یک شنبه ۱۶مهر ۱۴۰۲/ آغاز پرداخت فوق العاده ویژه معلمان چه زمانی کلیک می خورد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روز نو ،بر این اساس چون میزان پرداختی‌های فوق العاده معلمان کمتر از مصوبه قانونی است، در صورتی که دولت در شورای حقوق و دستمزد مسئله فوق العاده ویژه کارکنان خود را به تصویب برساند، این اعت...

بسیار ، بسیار مهم| معلمان و فرهنگیان حتما این خبر را بخوانند امروز یک شنبه ۱۶مهر ۱۴۰۲/ آغاز پرداخت فوق العاده ویژه معلمان چه زمانی کلیک می خورد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روز نو ،بر این اساس چون میزان پرداختی‌های فوق العاده معلمان کمتر از مصوبه قانونی است، در صورتی که دولت در شورای حقوق و دستمزد مسئله فوق العاده ویژه کارکنان خود را به تصویب برساند، این اعتبارات نیز در کنار مبالغ مرتبط با قانون رتبه بندی به حقوق معلمان اضافه می‌شود.

بسیار ، بسیار مهم| معلمان و فرهنگیان حتما این خبر را بخوانند امروز چهار شنبه 12 مهر 1402/ آغاز پرداخت فوق العاده ویژه معلمان چه زمانی کلیک می خورد؟

بسیار ، بسیار مهم| معلمان و فرهنگیان حتما این خبر را بخوانند امروز چهار شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲/ آغاز پرداخت فوق العاده ویژه معلمان چه زمانی کلیک می خورد؟

میانگین فوق‌العاده ویژه‌های پرداختی به معلمان هم‌اکنون بین ۲۱ تا ۲۳ درصد حقوق است که تا ۵۰ درصد نیز امکان افزایش وجود دارد. در بحث رتبه‌بندی، صندوق بازنشستگی در حال گروکشی با حقوق فرهنگیان بازنشستگان است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط