۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

بر اساس اعلام اطلاعات صورت‌های مالی بانک پاسارگاد در کدال؛ سودآوری ۶۳ درصدی “وپاسار” در ۹ ماهه سال جاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به گزارش بخش تحلیلی نبض بورس، بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار”در بورس تهران، با سرمایه ثبت شده ۱۳.۱۰۴ میلیارد تومان، در گزارش منتشر شده خود در کدال از اطلاعات و صورت‌های میان‌دوره‌ای ۹ ‌...

پاسارگاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به گزارش بخش تحلیلی نبض بورس، بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار”در بورس تهران، با سرمایه ثبت شده ۱۳.۱۰۴ میلیارد تومان، در گزارش منتشر شده خود در کدال از اطلاعات و صورت‌های میان‌دوره‌ای ۹ ‌ماهه (حسابرسی نشده)، سود خالص این دوره را ۶۳‌درصد رشد اعلام کرده است.
سود خالص نماد وپاسار در این دوره ۱۰.۷۹۲ میلیارد تومان بوده در حالی‌ که در دوره مشابه سال قبل این سود ۶.۶۳۶ میلیاردتومان به ثبت رسیده است.

همچنین درآمد عملیاتی بانک پاسارگاد رشد ۶۹ درصدی داشته است. این درآمد عملیاتی برای دوره ۹ ماهه سال جاری ۱۷.۲۳۸ میلیارد تومان بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل ۱۰.۱۸۰ میلیارد تومان بوده است.
این گزارش کدال از درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده‌گذاری اوراق بدهی نیز رشد ۵۷‌درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ خبر می‌دهد به‌طوری که این درآمد در ۹ ماهه سال جاری ۴۵.۰۳۸ میلیارد تومان و در دوره مشابه سال قبل ۲۸.۷۱۶ میلیارد تومان است.
درآمد کارمزد در این دوره ۹ ماهه ۱۴۰۱ رشد ۱۸درصدی داشته و از رقم ۱.۹۵۶ میلیارد تومان در ۹ ماهه سال گذشته به ۲.۳۰۰ میلیارد تومان در ۹ ماهه سال جاری رسیده است.
خالص سود سرمایه‌گذاری‌ها در صورت‌های مالی در ۹ ماهه امسال با ۹۰درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه شده است. این سود سرمایه‌گذاری‌ها در ۹ ماهه امسال ۸۱ میلیارد تومان بوده است.
همچنین خالص سود مبادلات و معاملات ارزی در ۹ ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۴۶درصد رشد نشان می‌دهد. این خالص سود در ۹ ماهه سال جاری ۱۹۷ میلیارد تومان اعلام می‌شود.
گزارشات صورت وضعیت مالی این نماد بورسی از افزایش سود انباشته در ۹ ماهه سال جاری حکایت می‌کند و این افزایش رقم ۴۹درصدی را نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد. سود انباشته در ۹ ماهه امسال ۲۱.۵۵۶ میلیارد تومان است در حالی که دوره مشابه سال قبل ۱۴.۴۹۵ میلیارد تومان بوده است.
جریان خالص ورود وجه نقد قبل از فعالیت‌های تامین مالی رشد ۱۹۰درصدی در این دوره ۹ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل دارد. این ورود پول به میزان ۴۳.۱۴۴ میلیارد تومان بوده است.
همچنین جریان خالص ورود نقد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی در دوره ۹ ماهه امسال رشد ۱۸۷‌درصدی را نشان می‌دهد که در این دوره ۴۴.۴۷۱ میلیارد تومان بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل ۱۵.۵۰۶ میلیارد تومان بوده است.
سپرده مشتریان در دوره ۹ ماهه سال جاری با ۱۰درصد رشد به ۲۸۷.۳۲۱ میلیارد تومان می‌رسد درحالی که در مدت مشابه سال قبل ۲۶۰.۰۶۹ مییارد تومان بوده است.
بر اساس این گزارش کدال، برآورد بانک پاسارگاد از تغییرات نرخ سود تسهیلات اعطایی در دوره ۳ ماهه پایانی سال جاری و سه ماهه منتهی به ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ این گونه است که تغییرات این نرخ بر مبنای بخشنامه بانک مرکزی صورت خواهد گرفت.

اطلاعات صورت‌های مالی میان‌دوره ای ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ بانک پاسارگاد

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار