۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

برگزاری ۷۰ ویژه برنامه در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه پیش می شود امسال 4 میلیون زائر برای جشن نیمه شعبان وارد قم شوند، از برگزاری 70 ویژه برنامه در ایام نیمه شعبان در قم خبر داد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت الاسلام حسین آباد، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در نشستی که با موضوع برگزاری جشن های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران در قم برگزار شد گفت: امسال از ۳ اسفند به مدت ۴ روز میزبان مردم در مسجد مقدس جمکران خواهیم بود. قرار است این میزبانی هم ادامه پیدا کند. نقش قم، ایمنی بخشی است. باید بستر برای حضور با شکوه مردم آماده و این کار باید به سهولت انجام شود.

وی گفت: در نیمه شعبان ۷۰ برنامه اجرا می شود، از جمله آن اجرای دو سرود ویژه برای نوجوانان مانند( فرمانده سلام) و (عزیزم مهدی) است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برگزاری مجموعه جشن های ایران امیدوار با حضور استان‌های مختلف از جمله قم، اصفهان و مازندران، برگزاری پویش های همچون روز امید، برگزاری مراسم ازدواج ۱ هزار و ۱۹۰ جوان، برگزاری جشنواره غصه گویی دانش آموزی و سرباز، مسابقات کتابخوانی، میزبانی از ۲۰ هزار نفر از مردم اصفهان برای برگزاری جشن نیمه شعبان، برگزاری نشست نو شناسی مهدوی و برگزاری جشن ویژه برای معلولان، برگزاری محافل قرآنی از سه اسفند تا نیمه شعبان مهمترین برنامه هایی است که در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران ارائه می شود.

حجت الاسلام حسین آبادی ادامه داد: برگزاری همایش دکترین مهدویت و برگزاری جشن دانشجویان در روز جمعه ساعت ۱۴، برگزاری همایش دفاع از مردم مظلوم غزه روز ۱۴ شعبان در عمود ۱۴، برگزاری اجتماع جیش القدس در صحن جامع امام مهدی عج، برگزاری مراسم نورافشانی، برگزاری مراسم احیاء نیمه شب شعبان، برگزاری مراسم های ویژه در روز نیمه شعبان و برگزاری مراسم آیین شکرانه با حضور خادمین از دیگر برنامه هایی است که برگزار می شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

نویسنده : قربان اسلامی نژاد

مطالب مرتبط