۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸

برگزاری ۹ دوره کلاس قرآنی و معارفی ویژه کودکان و نوجوانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت با هدف ترویج معارف قرآنی و حدیثی میان گروه سنی کودک و نوجوان ، ۹ دوره کلاس را به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی همزمان با ترم پاییز برای کودکان و نوجوانان س...

برگزاری ۹ دوره کلاس قرآنی و معارفی ویژه کودکان و نوجوانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت با هدف ترویج معارف قرآنی و حدیثی میان گروه سنی کودک و نوجوان ، ۹ دوره کلاس را به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی همزمان با ترم پاییز برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می کند.

کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این دوره ها می‌توانند با مهارت های درست خوانی و زیبا خوانی قرآن کریم، حفظ قرآن کریم و مهارت های سبک زندگی اسلامی، تلاوت قرآن کریم ،صوت و لحن و مداحی آشنا شوند.

کودکان و نوجوانان شرکت کننده در دوره ها در مدت سه ماه (یک ترم) دوره ها را به اتمام رسانده و پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون پایانی از سوی مرکز قرآن و حدیث برای شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره صادر می شود.

این دوره ها شامل دوره های حفظ ۶ ساله، حفظ محصلان، آموزش الفبای فارسی و عربی (برای کودکان ۶ تا ۷ سال)، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید سطح یک، صوت و لحن، مداحی(ویژه پسران)، آمادگی های پیش از ازدواج ( برای دختران تا ۱۷ سال) و مهارت های سبک زندگی می شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره ها تا ۱۶مهر ماه می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند.

همچنین، خانواده‌ها برای کسب آگاهی درباره دوره های ویژه کودکان و نوجوانان،خواهران صبح ها از ساعت۹ تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۰۲۵-۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند و برادران عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ می‌توانند با شماره ۰۲۵- ۳۷۱۷۵۵۳۰تماس بگیرند.

اضافه براین خانواده‌ها برای کسب آگاهی درباره دوره های مجازی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۰۲۵-۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند.

ثبت نام از علاقه مندان در سامانه آموزشی به آدرس اینترنتی Qhkarimeh.ir انجام می‌شود و علاقه‌مندان تا ۱۶ مهرماه می‌توانند در دوره های حضوری، نیمه حضوری و مجازی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار