۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰

برگزاری پویش شهروندی “هوای همُ داشته باشیم” در قم/برگزاری نخستین نشست تخصصی با موضوع حمل ونقل و کارآفرینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پویش شهروندی “هوای همُ داشته باشیم” از ۲۶ آذرماه روز ملی حمل‌ونقل تا ۲۹ دی‌ماه روز ملی هوای پاک در قم به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی هن...

برگزاری پویش شهروندی “هوای همُ داشته باشیم” در قم/برگزاری نخستین نشست تخصصی با موضوع حمل ونقل و کارآفرینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پویش شهروندیهوای همُ داشته باشیم” از ۲۶ آذرماه روز ملی حمل‌ونقل تا ۲۹ دی‌ماه روز ملی هوای پاک در قم به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.

این پویش باهدف ترویج رفتار مناسب ترافیکی شهروندان و شناخت و مشارکت بیشتر در موضوعات حمل‌ونقل و شهر قم در بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه فیلم و عکس شهروندی، نشست‌های تخصصی و آموزشی شامل (حمل‌ونقل و کارآفرینی، رفتار شهروندی در حمل‌ونقل، حمل‌ونقل و گردشگری و نقش رسانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات در حمل‌ونقل)، گشت‌های دوچرخه‌سواری، رویدادهای تولید محتوا، نمایش‌های خیابانی، آموزش‌های شهروندی و مانورهای عملیاتی برای این پویش پیش‌بینی‌شده است.

اولین برنامه این پویش هم‌زمان با روز ملی حمل‌ونقل با برگزاری گشت دوچرخه‌سواری مدیران شهری برگزار شد.

نخستین نشست تخصصی در قالب این پویش با موضوع حمل‌ونقل و کارآفرینی با حضور جمعی از مدیران استانی و شهری، فعالان اقتصادی و کارآفرینان استان و با سخنرانی دکتر علیرضا نبی کارآفرین نمونه کشوری در روز چهارشنبه یکُم دی‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰:۳۰ در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط