۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

برگزاری نشست تخصصی بانوان فعال در فضای مجازی و پیامرسان بله در بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این مراسم با تقدیر از حمایت بانک ملی ایران از بانوان کشور در بخش پیامرسان بله گفت: این پیامرسان با ...

سرپرست بانک ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این مراسم با تقدیر از حمایت بانک ملی ایران از بانوان کشور در بخش پیامرسان بله گفت: این پیامرسان با تعهد و مسئولیت نسبت به امور بانوان کشور، عزمش را برای حمایت از فعالان فضای مجازی جزم کرده است که این اقدام شایسته تقدیر است.

وی ابراز امیدواری کرد تا پیامرسان بله بسترهای لازم را برای بانوان سرپرست خانوار فراهم کند تا در بخش هایی مانند بازار مجازی و صادرات به کشورهای دیگر، بازاریابی محصولات این دسته از فعالان اقتصادی، تقویت شود.

در ادامه این مراسم دکتر نجارزاده ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و دهه کرامت و روز دختر،گفت:بانک ملی ایران همواره اهتمام ویژه ای در جهت رسیدگی به امور بانوان در کشور و توجه به رفع نیازهای آنها در ارائه خدمات بانکی داشته است، چرا که از پنجاه میلیون مشتری این بانک،بیست میلیون نفر آن بانوان گرامی کشور هستند.

وی افزود:بانک ملی ایران آمادگی دارد تا با تشکیل کارگروه مشترکی با معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، نیازهای بانوان گرامی را در حوزه بانکی مورد بررسی قرار دهد و نسبت به پاسخ به این نیازها،اقدام کند.

نجارزاده بیان کرد:یکی از اقدامات بانک ملی ایران حمایت از بانوان کارآفرینی است که در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

نجارزاده گفت : ما آمادگی داریم تا از کسب و کار بانوانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند ؛ حمایت کرده و نسبت به تامین مالی آنها اقدام کنیم.

سرپرست بانک ملی ایران در پایان سخنان خود تاکید کرد:پیامرسان بله در حال حاضر ۲۱ میلیون کاربر دارد و ما آمادگی داریم تا دغدغه های جامعه بانوان در این پیامرسان را به طور کامل رفع کنیم.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار