۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷

برگزاری دوره های آموزشی آمادگی آزمون استخدامی آموزش وپرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حجت‌الاسلام سید صمد موسوی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی جهت حضور در آزمون استخدامی آموزش‌و پرورش اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف مرکز تربیت معلم مبلغ، حضور مؤثر و فعال طلاب در آموزش‌...

برگزاری دوره های آموزشی آمادگی آزمون استخدامی آموزش وپرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حجت‌الاسلام سید صمد موسوی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی جهت حضور در آزمون استخدامی آموزش‌و پرورش اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف مرکز تربیت معلم مبلغ، حضور مؤثر و فعال طلاب در آموزش‌و پرورش به‌عنوان معلم است.

وی با بیان این نکته که دانشگاه فرهنگیان تنها مسیر ورود علاقه مندان به شغل شریف معلمی است افزود: طبق ماده ۲۸ اساسنامه این دانشگاه طلاب می‌توانند از طریق آزمون استخدامی که هر ساله برگزار می‌شود وارد آموزش و پرورش گردند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه هرسال آموزش و پرورش یک آزمون سراسری برای جذب نیرو برگزار می‌کند، تصریح کرد: مرکز تربیت معلم مبلغ از سال ۹۷ کار خود را شروع کرده و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه فرهنگیان منعقد شده است، پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این مرکز دوره یک‌ساله‌ای را برای ورود به مدارس می‌گذرانند.

مسئول مرکز تربیت معلم مبلغ تاکید کرد: قبل از آزمون استخدامی دوره‌های آموزشی آمادگی جهت حضور در آزمون نهایی در این مرکز برای آگاهی طلبه‌ها از دروس، آزمون برگزار و یک سری از منابع برای طلاب معرفی و آموزش تست زنی و… نیز به طلاب علاقه‌مند ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: معرفی منابع و پایه بندی دوره‌ها را در این دوره آموزشی لحاظ کردیم و طلبه‌ها این دوره‌های آمادگی را به صورت مجازی می‌گذرانند و بعد از اتمام دوره، در آزمون شبه سازی که مانند مانند آزمون نهایی است شرکت می‌کنند تا خود را در معرض آزمون ببینند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: تمامی نمونه سوال‌ها از سال ۹۴ تاکنون در سامانه بارگذاری شده تا طلاب آشنایی کاملی با آزمون نهایی داشته باشند.

وی ابراز داشت: با توجه به احتمال برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری حداقل سه دوره آمادگی آزمون برگزار خواهد شد که اولین دوره آن از فردا ۲۶ دی ماه آغاز شده است.

حجت‌الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: طلبه‌های علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها به سایت مهارت خانه طلاب به آدرس http://karbordi.ismc.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار