۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰

برگزاری آزمون استخدامی اداره استاندارد و آموزش و پرورش در ۲۱ مهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان از برگزاری آزمون استخدامی اداره استاندارد و آموزش و پرورش استان کردستان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان خبرداد. اکبر اسدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد...

استخدام آمورش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان از برگزاری آزمون استخدامی اداره استاندارد و آموزش و پرورش استان کردستان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان خبرداد.
اکبر اسدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۵۲ نفر داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی اداره کل استاندارد شرکت  کرده‌اند که از این تعداد ۹ نفر خانم و ۴۳ نفر آقا می‌باشند.
وی در خصوص آزمون آموزش پرورش نیز بیان کرد: در این آزمون ۳۹ نفر خانم و ۳۴ نفر آقا شرکت کردە‌اند که در مجموع این دو آزمون ۱۲۵ نفر داوطلب حضور دارند.
اسدی عنوان کرد: این آزمون‌ها همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد و  افراد قبول شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام این دو اداره کل در خواهند آمد.
اسدی در مورد تاریخ برگزاری این آزمون‌ها گفت: این آزمون روز جمعه ۲۱ مهر ماه سال جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان یادآور شد: این آزمون در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در بلوار ارشاد سنندج برگزار می‌شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط