۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

برهانی: راجع به سیاوش یزدانی حرف نمی‌زنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برهانی: راجع به سیاوش یزدانی حرف نمی‌زنم. آرش برهانی، مدیر آکادمی باشگاه استقلال، در حاشیه دیدار دوستانه برابر اهالی رسانه در گفت‌وگویی درباره شرایط تیم فوتبال باشگاه اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: ا...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برهانی: راجع به سیاوش یزدانی حرف نمی‌زنم. آرش برهانی، مدیر آکادمی باشگاه استقلال، در حاشیه دیدار دوستانه برابر اهالی رسانه در گفت‌وگویی درباره شرایط تیم فوتبال باشگاه اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: الان خدا را شکر شرایط خیلی خوب و بهتر شده. در بازی ملوان یک بازی متفاوت دیدیم. تیم یکدست و همدل شده بود. دوست داشتند ببرند و این مهم‌ترین بخش بازی استقلال بود که همه دوست داشتند بازی را ببرند. همدل بودند و این همدلی خیلی به من چسبید و به آینده امیدوارم کرد. امیدوارم همین‌طور جلو بروند. مطمئنم اگر با همین همدلی و سبک بازی به مسابقات بعدی بروند، می‌توانیم به جایگاه اصلی خودمان برگردیم.
او سپس با تمجید از تیم ملوان بندرانزلی اضافه کرد: این را هم نباید فراموش کنیم که زارع تیم بسیار خوبی درست کرده است. ملوان تیم چغری است و استقلال موفق شد مقابل چنین تیمی بازی بسیار زیبایی انجام بدهد. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم همین‌طور ادامه بدهند.
آرش برهانی که در دوران محمود فکری و ماجراهایی سیاوش یزدانی دستیار سرمربی استقلال بود، در واکنش به سؤالی درباره جدایی این مدافع از اردوی آبی‌پوشان و پیوستنش به سپاهان و اینکه آیا کم‌کاری دوباره یزدانی را قبول دارد یا خیر، سکوت اختیار کرد و گفت: من راجع به سیاوش صحبت نمی‌کنم.
سؤال بعدی از برهانی درباره فشارهای زیاد روی ساپینتو طی هفته‌های اخیر بود و او در واکنش به این سؤال گفت: اینکه فشار وارد می‌شود به خاطر این است که پای استقلال در میان است و اصلا می‌تواند کار خود استقلالی‌ها هم نباشد. توضیح هم فکر می‌کنم لازم نباشد. ساپینتو مربی بسیار خوب و باکلاسی است که خیلی بیشتر از این‌ها می‌توانیم از او استفاده کنیم. روز به روز استقلال را بهتر کرده است. خود آقای ساپینتو می‌داند به چه تیمی آمده است و خیلی از این فشارها هم از طرف خود ما استقلالی‌ها نیست. طبیعی هم هست. فکر می‌کنم در آینده هر چه جلوتر برویم، هم هواداران و هم کسانی که انتقاد می‌کنند، نسبت به عملکرد آقای ساپینتو مطمئن‌تر می‌شوند.
سؤال بعدی از مدیر آکادمی استقلال درباره شرایط آکادمی و توجه اعضای هیئت مدیره به برنامه‌هایش بود و برهانی در این مورد گفت: قرار است با اعضای هیئت مدیره در یک زمان مناسب جلسه داشته باشیم و گفت‌وگو کنیم. امسال خیلی شرایطمان نسبت به گذشته بهتر شده است.
مهاجم سابق استقلال سپس درباره شرایط مهاجمان این روزهای باشگاه گفت: برای ارسلان خیلی خوشحالم. ارسلان این روزها همان‌طور بازی می‌کند که از او انتظار می‌رود و واقعا پتانسیل بالایی هم دارد. تاثیرگذاری مهدی قایدی را هم دیده‌اید.
برهانی سپس درباره کمبود مهاجم تمام‌کننده در لیگ برتر و اینکه برای حل این مشکل چه باید کرد، اینطور توضیح داد: بله دو-سه سال است که اینطور شده. سال گذشته هم آقای گل ۱۴ بار گل زد و چند تای آنها هم پنالتی بود. باید برای این کار برنامه داشته باشیم. من همین الان دو مهاجم خیلی خوب دارم که یکی از آنها آقای گل جوانان است و در او می‌بینم که می‌تواند یک مهاجم بزرگ شود. باید برنامه داشته باشیم تا این بچه‌ها استعدادشان هدر نرود.
او سپس در واکنش به انتقاداتی که بازیکنانی نظیر خودش پس از ثبت ۱۵ گل در طول فصل مطرح شد، با خنده عنوان کرد: آن زمان مهاجمان انتظارات را بالا برده بودند. من یک سال ۱۴ گل زدم و هفت-هشت پاس گل دادم و اینقدر انتقاد کردند که پیر شدم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار