۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

برنامه رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برای توسعه ورزش دانش‌آموزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما توسعه مسابقات و رقابت‌های دانش‌آموزی است که این هدف را از مسیر توسعه فعالیت و ورزش دانش‌آموز...

پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما توسعه مسابقات و رقابت‌های دانش‌آموزی است که این هدف را از مسیر توسعه فعالیت و ورزش دانش‌آموزی در بخش نواحی و شهرها می‌خواهیم انجام دهیم.

بابویی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا موانعی که برای توسعه ورزش دانش‌آموزی در سطح شهرستان‌ها وجود دارد، برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه باید بحث تخصیص منابع به‌گونه‌ای باشد که در سطح شهرها و مناطق ظرفیت ایجاد کند، گفت: معلمان تربیت‌بدنی را باید انگیزه‌مند کنیم و ظرفیت‌های آنها را به کار بگیریم.

* دغدغه معلمان تربیت بدنی را باید برطرف کنیم

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ادامه داد: اگر امروز معلم تربیت‌بدنی برای حضور در کنار تیم‌های دانش‌آموزی در مدرسه دغدغه دارد باید دغدغه‌ها را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا بتوانیم ظرفیت معلمان تربیت‌بدنی را فعال کنیم، افزود: در کنار آن، توسعه حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در دستور کار است تا بتوانیم ظرفیتی ایجاد کنیم تا هم دانش‌آموزان در قالب تیم‌های ملی دانش‌آموزی به مسابقات قاره‌ای و جهانی بروند و هم میزبان خوبی در سطح کشور به ویژه برای دانش‌آموزان کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت باشیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط