۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

برنامه دشوار فولاد تا پیش از دیدار با تیم عربستانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورش۳،برنامه دشوار فولاد تا پیش از دیدار با تیم عربستانی. فولاد به عنوان تنها نماینده باقیمانده از فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، باید در مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها و در یکی از تا...

برنامه دشوار فولاد تا پیش از دیدار با تیم عربستانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورش۳،برنامه دشوار فولاد تا پیش از دیدار با تیم عربستانی. فولاد به عنوان تنها نماینده باقیمانده از فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، باید در مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها و در یکی از تاریخ های ۳۰ بهمن یا اول اسفند، به مصاف الفیصلی عربستان برود. دیداری که قرار است در دوحه قطر برگزار شود.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال صبح امروز برنامه هفته شانزدهم تا بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد که طی آن مشخص شد فولاد تا پیش از دیدار برابر الفیصلی، دیدارهای سخت و دشواری را برابر رقبای خود برگزار خواهد کرد.

شاگردان نکونام ابتدا باید نیم فصل دوم را با برگزاری دربی خوزستان برابر صنعت نفت آغاز کنند. آنها ۲۹ دی راهی آبادان می شوند تا به مصاف میزبان خود بروند. حریف بعدی آنها، پرسپولیس خواهد بود. فولادی ها هفتم بهمن در استادیوم شهدای اهواز پذیرای تیم یحیی گل محمدی هستند که اکنون صدرنشین لیگ برتر است. مسابقه ای که برای هر دو تیم، سخت و دشوار محسوب می شود.

فولاد در هفته هجدهم باید یک دیدار سخت دیگر را نیز برگزار کند. شاگردان نکونام راهی تبریز خواهند شد تا با تراکتور دیدار کنند. بازی که ۱۲ بهمن و در سرمای این شهر برگزار می شود. خوزستانی ها ۶ روز بعد، باز هم باید دیدار دشواری را برگزار کنند. این بار آنها در اهواز میزبان سپاهان خواهند بود.

آخرین بازی تیم نکونام پیش از عزیمت به قطر و برگزاری دیدار با الفیصلی، در هفته بیستم و  برابر مس رفسنجان برگزار خواهد شد. این مسابقه خارج از خانه در تاریخ ۲۳ بهمن به انجام خواهد رسید و پس از آن، فولادی ها عازم دوحه می شوند تا خود را برای دیدار با نماینده عربستان در یکی از تاریخ های ۳۰ بهمن یا اول اسفند آماده کنند.

در صورت پیروزی فولاد در این بازی، دیدار هفته بیست و یکم این تیم مقابل ملوان برگزار نخواهد شد اما اگر تیم نکونام نتواند از سد حریف عربستانی خود عبور کند، آنها باید پس از بازگشت از قطر و در تاریخ ۱۰ اسفند با شاگردان مازیار زارع روبرو شوند.

به هر شکل، فولاد باید طی ۲۵ روز و پیش از تقابل با الفیصلی، دیدارهای مهم و دشواری را به ترتیب برابر صنعت نفت (در آبادان)، پرسپولیس، تراکتور (در تبریز)، سپاهان و مس ( در رفسنجان) برگزار کند. مسابقاتی که اگر به کام شاگردان نکونام تمام شود، علاوه بر اینکه این تیم را به یک مدعی جدی قهرمانی تبدیل خواهد کرد، باعث افزایش روحیه آنها برای دیدار با الفیصلی خواهد شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط