۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴

برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی ویژه کودکان و نوجوانان در قم تشریح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حامد حجتی د ر نشستی با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: در این هفته با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به سراغ نویسندگان آثار کودکان در استان قم خواهیم رفت و با نزدیک با آن‌ها دیدار خواهیم ک...

برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی ویژه کودکان و نوجوانان در قم تشریح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حامد حجتی د ر نشستی با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: در این هفته با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به سراغ نویسندگان آثار کودکان در استان قم خواهیم رفت و با نزدیک با آن‌ها دیدار خواهیم کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم ادامه داد: بازدید از موزه جمکران، برنامه خوانش کتاب، نشست با کتاب‌خوانان، بازدید از چاپخانه، رونمایی از کتاب‌های بریل و همچنین نشست با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان از جمله‌ای برنامه‌های کانون پرورش فکری استان قم در هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

حجتی بیان داشت: توجه به گروه‌های مختلف خصوصاً افراد نابینا در اولویت بوده به‌طوری‌که در این هفته با همکاری نهاد کتابخانه‌های استان قم رونمایی از کتاب‌های بریل و صوتی را خواهیم داشت.

حجتی حضور در روستاها را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: در این هفته با حضور در روستاهای قم برنامه‌های مختلفی از قبیل قصه‌گویی، بازی و مسابقه و اهدای کتاب را خواهیم داشت.

وی به برگزاری برنامه فرهنگی حلقه معرفت به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه با حضور اعضای دختر نوجوان عضو کانون در حرم بانوی کریمه اهل‌بیت (ع) برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم شهر دانایی را دیگر برنامه این کانون در این ایام عنوان کرد و گفت: در این برنامه مربیان در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست حضور پیدا کرده و به اجرای برنامه‌های کتاب محور با موضوع معرفی حضرت معصومه (س) خواهند پرداخت.

حجتی تاکید کرد: برنامه بانوی آفتاب دیگر برنامه‌ای است که با حضور دختران نوجوان عضو کانون برگزار می شود که در این برنامه به معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) پرداخته می شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار