۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

بررسی آخرین وضعیت رتبه بندی این گروه از معلمان در مجلس و با حضور وزیر آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛  رضا حاجی‌پور در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون آموزش مجلس، با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرروش و معاونان وی برای بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، گفت: یکی از ...

رتبه بندی معلمان- ردیف امتیاز دهی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛  رضا حاجی‌پور در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون آموزش مجلس، با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرروش و معاونان وی برای بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، گفت: یکی از مسائل مطروحه در نشست امروز مساله اجرای قانون رتبه بندی معلمان برای معلمان مهرآفرین از تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ بود که نظر رسمی معاونت حقوقی مجلس در نشست امروز در حضور وزیر آموزش و پرورش قرائت شد بنابراین رتبه بندی معلمان باید برای مهرآفرینان از تاریخ ذکر شده اجرا شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: مساله بازگشت به کار معلمان حق التدریس رد شده در آزمون که مورد مخالفت سازمان اداری و استخدامی بود نیز یکی دیگر از موضوعات مطروحه در نشست امروز بود.

حاجی پور تصریح کرد: افزایش اعتبار برای پرداخت حق و حقوق و همچنین ترمیم دستمزد نیروهای خدماتی یکی دیگر از موارد مطرح شده در نشست امروز بود.

وی اضافه کرد: کمیسیون آموزش در پی ایجاد منابع جدید برای آموزش و پرورش بوده و تا اعتبارات آموزش و پرورش افزایش مناسبی داشته باشد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

حسین

۱۱ بهمن ۱۴۰۱


خدماتی = بدبخت ،،،،اگه آخرتی باشه که شماها قبول ندارید خدا جوابتونو میده

نظرات بسته شده است