۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

برای صعود هرکاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم

هانسی فلیک می‌گوید بازی مختصر و مفید پاریسی‌ها باعث شده موفق به شکست بایرن‌مونیخ شوند. خبرورزشی – بایرن‌مونیخ بعد از مدت‌ها در آلیانتس‌آرنا شکست خورد و این اتفاق در دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن رخ داد. ...

برای صعود هرکاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم

هانسی فلیک می‌گوید بازی مختصر و مفید پاریسی‌ها باعث شده موفق به شکست بایرن‌مونیخ شوند.

برای صعود هرکاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم

خبرورزشی – بایرن‌مونیخ بعد از مدت‌ها در آلیانتس‌آرنا شکست خورد و این اتفاق در دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن رخ داد.

هانسی فلیک بعد از این شکست از این که تیمش با وجود برتری شکست خورده اظهار تأسف کرد و گفت: «شکست تأسف‌آوری بود. پاری‌سن‌ژرمن فوق‌العاده کارآمد بازی کرد و از اندک موقعیت‌هایی که داشت به سه گل رسید. ما بر بازی تسلط داشتیم و ۳۱ شوت به دروازه حریف زدیم.»

فلیک ادامه داد: «سبک بازی ما تأثیرگذار بود، اما متأسفانه جلوی دروازه‌ پاری‌سن‌ژرمن و در زدن ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم. با این وجود بازیکنان ما ۹۰ دقیقه در زمین جنگیدند و هرگز تسلیم نشدند. ما هنوز یک بازی دیگر در پاریس داریم و در بازی برگشت برای جبران این نتیجه و تغییر آن به نتیجه‌ای مثبت هر کاری که از دست‌مان ساخته باشد، انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم به مرحله نیمه نهایی برسیم و نتیجه این بازی باعث نمی‌شود رویکرد ما در این مورد تغییری کند.»

بیشتر بخوانید:

  • آماری عجیب از دیدار بزرگ لیگ قهرمانان اروپا/ ۵ برابر ضربه و باخت!

خبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار