۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰

برانکو به دنبال شکست اژدها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو سرمربی سابق پرسپولیس امروز(پنجشنبه) در دور پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف چین می رود. در همین رابطه برانکو در نشست خبری این بازی برای چینی ها خط و نشان ...

برانکو به دنبال شکست اژدها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو سرمربی سابق پرسپولیس امروز(پنجشنبه) در دور پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف چین می رود.

در همین رابطه برانکو در نشست خبری این بازی برای چینی ها خط و نشان کشید و گفت: چین تیم قدرتمندی است و من ۳ بازی اخیر این تیم را تماشا کردم اما هدف ما در این بازی تنها برد است و با پیروزی در این دیدار هواداران عمانی را خوشحال خواهیم کرد.

وی افزود:همیشه از بازیکنانم می خواهم مقابل هر تیمی با تمام قوا بازی کنند. مهم این است که از بازی کردن لذت ببریم و در نهایت به برد برسیم.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: درست است ما در این بازی ۳ بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما غیبت این بازیکنان تاثیری بر عملکرد ما نخواهد داشت و بقیه بازیکنان در اوج آمادگی مقابل چین بازی خواهند کرد.

عمان اکنون در گروه دوم انتخابی جام جهانی با کسب ۶ امتیاز بالاتر از ژاپن در رده سوم قرار دارد. عربستان و استرالیا به ترتیب با کسب ۱۲ و ۹ امتیاز در رده اول و دوم قرار دارند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار