۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲

بخاری، سرما نرسیده گران شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در واکنش به افزایش قیمت بخاری در این چند هفته اخیر گفت: زمانی که قیمت مواد اولیه  و همین طور ارز تغییر پیدا می کند، به ناچار شرکت تولیدی نیز مجبور به تغی...

بخاری، سرما نرسیده گران شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در واکنش به افزایش قیمت بخاری در این چند هفته اخیر گفت: زمانی که قیمت مواد اولیه  و همین طور ارز تغییر پیدا می کند، به ناچار شرکت تولیدی نیز مجبور به تغییر قیمت خود می شود و این موضوع رابطه مستقیم یا غیر مستقیمی با فصل ندارد.

او ادامه داد: موضع پیش بینی این موضوع هم عملا منتفی است چون کسی که در بورس فعالیت می کند، نمی تواند این تغییر قیمت را پیش بینی کند. اگر آگاهی داشته باشد که قیمت فولاد روز آینده گران می شود، همه جنس خود را برای فردا به فروش می رساند و اگر هم بداند که فردا قیمت نزولی است، سعی در فروش آن در همان روز می کند.
پازوکی در پایان گفت: درباره محصول بخاری هم همین موضوع صادق است، یک شرکت تولیدکننده بخاری معضل مواد اولیه هم دارد و وقتی مواد اولیه گران می شود، مجبور به افزایش قیمت آن برای ادامه روند تولید است.

مطالب مرتبط