۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

کلیپ خبری

ببینید | لیوان های سرامیکی چگونه درست میشوند ؟

تولید لیوان‌های سرامیکی از کارگاه ریختگری آغاز می‌شود. لیوان‌ها چند مرحله در کوره قرار داده می‌شوند تا استحکام خود را به دست بیاورند. مراحل این کار را در ویدئوی زیر می‌بینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،

لیوان سرامیکی چیست ؟

قبل از پاسخ به سوال لیوان ” سرامیکی چیست ” با زمینه هایی که ممکن است با آن آشنا شویم را بیان کنیم تا مشخص شود دلیل استفاده از لیوان سرامیکی چیست و چه کاربرد و اهمیتی برای ما خواهد داشت ؟ اگر صاحب یک کسب و کار باشید یا مدیر بخش تبلیغات یک شرکت ، حتما به راههای مختلفی برای تبلیغات فکر کرده اید .

ممکن است علاوه بر موارد گفته شده مدیر یک مرکز آموزشی باشید که تمایل دارد هدیه ای کاربردی را به مدرسین و یا دانش آموزان خود بدهد تا آنها در طول دوره ای که در آن مرکز هستند و یا حتی زمانی که آنجا را ترک می کنند نام و نشان مرکز را فراموش نکرده و با دیدن وسیله یا کادویی که برای آنها یادآوری از دوران حضورشان است ، به یادشان افتد.ابزارها و پیشنهادهایی برای انجام وجود دارد که یکی از آنها می تواند لیوان سرامیکی سفید باشد تا با چاپ لوگو و برند هم جنبه تبلیغاتی پیدا کند و هم یک یادبود ماندگار.

چرا چاپ روی لیوان سرامیکی اهمیت دارد ؟

یکی از دسته های مهم که می توان در صنعت چاپ مهم دانست ، چاپ روی لیوان بوده که علاوه بر جنبه هویت سازی برند و یا انتقال منظور ، استفاده کاربردی نیز دارد . می تواند ابزاری باشد با طول عمر بالا در ارسال منظور و هدف با ظاهری زیبا ، یکدست و جنسی مقاوم . تمام تلاش در تبلیغات ماندگاری ماهیت بصری تبلیغ در ذهن مخاطب برای مدت طولانی است. این کار را می توان به صورت تکرار در دفعات انجام داد اما گاهی اوقات نیز با روش هایی از جمله لیوان سرامیکی طرح دار که می تواند برای نوشیدن نیز استفاده شود و مدت زمان طولای تری تصویر چاپ شده روی لیوان را به مخاطب نمایش دهد ، بارها و بارها به اندازه تعداد دفعاتی که شخص از لیوان استفاده می کند! در اندیشه معاصر ببینید

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط