۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

با یک پیامک در لحظه سفر کنید…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  روش‌های سنتی تبلیغاتی مثل چاپ تراکت و ارسال ایمیل جای خود را به بازاریابی پیامکی داده‌اند؛ چراکه بسیار سریع، مقرون به‌صرفه و محبوب مخاطبان و بازاریابان است. محبوب به این دلیل که قدمت خیلی زیادی ن...

با یک پیامک در لحظه سفر کنید…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  روش‌های سنتی تبلیغاتی مثل چاپ تراکت و ارسال ایمیل جای خود را به بازاریابی پیامکی داده‌اند؛ چراکه بسیار سریع، مقرون به‌صرفه و محبوب مخاطبان و بازاریابان است. محبوب به این دلیل که قدمت خیلی زیادی ندارد اما مشترکین در سه دقیقه دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، آن‌را باز کرده و می‌خوانند؛ از این رو صاحبین مشاغل و کسب‌وکارها بدون نیاز به استخدام هیچ متخصصی می‌توانند از روش‌های ارسال پیامک انبوه برای مخاطبین هدف خود، اقدام کنند. این روش تبلیغاتی می‌تواند در برگیرنده تعداد زیادی پیامک باشد که به صورت انبوه برای مخاطبان ارسال شود. برای ارسال پیامک‌های انبوه، می‌توان از اس ام اس بمبر یا همان بمباران پیامکی استفاده کرد که در آن صاحبین مشاغل با استفاده از یک نرم‌افزار خودکار و طبق جدول محتوایی از پیش تعیین شده قصد دارند، پیام‌های تبلیغاتی خود را در مدت‌زمان بسیار کوتاه به دست مخاطبان برسانند. عملکرد اس ام اس بمبر به این صورت است که، نرم‌افزار متن را چندین مرتبه کپی کرده و پیام‌ها را برای مخاطب تعیین شده ارسال می‌کند. چنین روش‌هایی برای مشاغلی که زمان برایشان بسیار حائز اهمیت است کاربرد دارد.

قیمت پیامک انبوه

استانبول، سه نفر…

استفاده از نرم‌افزارهای اس ام اس بمبر معمولا رایگان هستند و با توجه به سیتم‌عامل خود( اندروید، IOS)، می‌توانید آن‌ها را نصب کنید. همچنین هزینه ارسال پیامک‌ها نیز با توجه به اپراتور و کشور استفاده کننده همانند، ارسال پیامک‌های معمولی بوده، با این تفاوت که در این ارسال، هزینه و قیمت پیامک انبوه با توجه به تعداد پیامک‌ها برای شما محاسبه می‌شود. اما از آن‌جایی که بازاریابی پیامکی روشی بسیار مقرون به صرفه است می‌توانید از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پنل ارسال اس ام اس انبوه، پنل پیامکی خود را با توجه به کسب‌وکار و نیاز خود راه‌اندازی کنید؛ البته در استفاده از پنل ارسال پیامک فرقی نمی‌کند، صاحب یک کسب‌وکار کوچک و خانگی هستید یا دارنده یک شرکت خدماتی یا آژانس مسافرتی، پنل ارسال اس ام اس انبوه این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید به بهترین نحو ممکن پیامک‌های تبلیغاتی خود را برای مخاطبان ارسال کنید. از جمله مواردی که جهت استفاده از اس ام اس بمبر بسیار کاربرد دارد می‌توان به مسابقات آنلاین، اطلاعیه‌ها و اهداف تبلیغاتی که سرعت ارسال و دریافت پیامک در سطح گسترده و انبوه و بسیار حائز اهمیت است، اشاره کرد.

بدو بدو جا نمونی، استانبول سه نفر…

پیش از این گفته شد که استفاده از پنل ارسال اس ام اس به دلیل سرعت در ارسال برای مشاغلی مناسب است که زمان برایشان بسیار اهمیت دارد. به طور مثال در آژانس‌های مسافرتی استفاده پنل ارسال اس ام اس برای تورهای لحظه آخری بسیار کاربردی است. زمان مهمترین‌ عنصر و نرخ بازکردن و خواندن نیز بسیار قابل توجه است. از این طریق آن‌ها می‌توانند برای انبوهی از مشترکین پیامک لحظه آخری ارسال کنند. یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک انبوه، تغییر دادن مخاطبان هدف در کوتاه‌ترین زمان ممکن و دسته‌بندی آنان است. به طور مثال چنین پیامک‌هایی می‌تواند به گروه خانم‌ها و آقایان با گروه سنی ۲۵ تا ۴۰ سال ارسال شود. جالب است بدانید تورهای لحظه آخری همیشه مخاطبان خاص خودش را دارد و برخی هستند که حتی در ایام تعطیل منتظر چنین پیامک‌هایی هستند تا سفری مقرون به صرفه داشته باشند.

پیامک انبوه

اتخاذ روش‌های بازاریابی نوین مخصوصا در مشاغلی که با گروه سنی جوانان در ارتباط هستند بسیار حائز اهمیت است. امروزه جوانان بیشتر کارهای خود را از طریق گوشی‌های تلفن همراه هوشمند خود انجام می‌دهند و تمایل بیشتری دارند تا خدمات درخواستی‌شان نیز از طریق گوشی مرتفع شود. آنان ترجیح می‌دهند با ارسال و دریافت چند پیامک خدماتشان را دریافت کنند. این امر در مورد صنعت سفر و گردشگری بسیار حائز اهمیت است. داشتن یک پنل ارسال پیامک انبوه باعث می‌شود مخاطبان بتوانند با آژانس تعامل برقرار کنند و در سفرهای کاری مطمئن باشند در صورت ایجاد مشکلی به راحتی و با هزینه بسیار کم می‌توانند با آژانس در ارتباط باشند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط