۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲

با جدول کالری میوه ها آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،با جدول کالری میوه ها آشنا شوید. همه میوه ها بیشتر از کربوهیدرات ها ساخته شده اند ،گرچه کالری موجود در میوه می تواند از چربی ها و مقادیر کمی پروتئین نیز حاصل شود. با این حال ، کربوهیدراتها همه یکسا...

تقویت سیستم ایمنی بدن با انجام این کار به سادگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،با جدول کالری میوه ها آشنا شوید. همه میوه ها بیشتر از کربوهیدرات ها ساخته شده اند ،گرچه کالری موجود در میوه می تواند از چربی ها و مقادیر کمی پروتئین نیز حاصل شود. با این حال ، کربوهیدراتها همه یکسان نیستند و معمولاً ترکیبی از کربوهیدراتهای پیچیده هستند.

با جدول کالری میوه ها آشنا شوید

این بدان معنی است که مقدار گلوکز و فروکتوز (قندهای میوه طبیعی) بسته به نوع میوه متفاوت است. به عنوان مثال ، موز و انجیر از نظر قند و طعم بسیار شیرین هستند ، در حالی که لیمو و زغال اخته به دلیل داشتن طعم ترش به داشتن قند کم شناخته می شوند.

صرف نظر از این تفاوت ، بیشتر میوه ها جزء غذاهای کم کالری محسوب می شوند. گفته می شود که میوه ها از نظر غذایی دارای ارزش غذایی خوبی هستند زیرا در هر وعده مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی وجود دارد و گونه هایی مانند آووکادو و نارگیل حاوی چربی های سالم هستند.

در جدول زیر تعداد کالری موجود در میوه های تازه را برای شما قرار داده ایم:

بهتر است از مصرف میوه های کنسرو شده یا خشک خودداری کنید.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط