۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

باورنکردنی؛ یک نفر می‌تواند استقلال را از حذف نجات دهد!/ امیدهای آبی‌ها هنوز زنده است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی،باورنکردنی؛ یک نفر می‌تواند استقلال را از حذف نجات دهد!/ امیدهای آبی‌ها هنوز زنده است؟. ۳۱ مارس آخرین فرصت برای تیم‌های بدهکار به منظور تسویه حساب و بارگذاری مدارک در سایت مرب...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی،باورنکردنی؛ یک نفر می‌تواند استقلال را از حذف نجات دهد!/ امیدهای آبی‌ها هنوز زنده است؟. ۳۱ مارس آخرین فرصت برای تیم‌های بدهکار به منظور تسویه حساب و بارگذاری مدارک در سایت مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۹ ماه قبل هشدار داده بود یکی از الزامات کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌ها و بارگذاری مدارک مربوط به آن در سایت است. استقلال شب گذشته در آخرین فرصت موفق به انجام این کار نشد به این خاطر که اصلا پولی به حساب باشگاه نیامد که از سوی علی فتح‌الله‌زاده پرداخت شود.

البته از نظر فیفا استقلال برای  پرداخت بدهی استراماچونی تا پایان فروردین مهلت دارد و در صورتی که این بدهی را در این مهلت پرداخت نکند یک پنجره را از دست خواهد داد.

استقلال برای پرداخت بدهی به طلب‌کاران داخلی و خارجی خود برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زده و مهلت خواسته است. به هر صورت استقلال در روزهای آتی باید بدهی‌ها را پرداخت و طبق وظیفه آن را در سایت بارگذاری کند. استقلال امیدوار است با وساطت مهدی تاج که نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌شمار می‌رود، این فرجه را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد و در این صورت این شانس را خواهد داشت به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران به جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برگردد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار