۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

بانک ملی ایران؛ حامی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران واقع در مصلی تهران با شعار《نجستم همیشه جز از راستی》با ارائه خدمات و حمایت های ویژه بانک ملی ایران از امروز به مدت چهار روز میزبان اهالی رسانه، دانشجویان و علاقمندان به حوزه خبر و رسانه خواهد ب...

نمایشگاه رسانه ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نمایشگاه که بیش از ۶۰۰ موسسه خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان‌ رسانه حضور دارند، علاوه بر بخش مربوط به مطبوعات و رسانه‌های برخط، پنج بخش ویژه نیز فعال خواهد بود.

نشست های تخصصی ، رونمایی از کتاب «دانش نامه مطبوعات ایران» و جلسات ویژه انتخابات از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

بانک ملی ایران با ارائه خدمات و حمایت های ویژه خود از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران، حضوری فعال و موثر دارد و در سالن شبستان مصلی تهران میزبان بازدید کنندگان محترم خواهد بود.

گفتنی است در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه، برنامه هایی چون نشست‌های علمی ، معرفی کتاب‌های حوزه رسانه ،کارگاه‌های آموزشی نشست خبری مسئولان اجرایی ،نکوداشت چهره‌های شاخص و پیشکسوت حوزه ارتباطات و رسانه، تقدیر از پیشکسوتان استانی و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی بخش بین‌الملل انجام شد.

بانک ملی ایران در مدت برگزاری این نمایشگاه با تمرکز بر امر مشتری مداری با ارائه امکانات ، تجهیزات و استقرار به روزترین و کامل ترین دستگاه های عملیات بانکی و زیر ساخت های پشتیبانی خدمات رسانی شایسته و مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می کند . این بانک با کامل ترین خدمات مالی بی وقفه و به صورت مستمر آماده خدمات رسانی به موسسات و سازمان های خبری، همچنین فعالان و اهالی حوزه خبر و بازدیدکنندگان و مراجعان خواهد بود.

گفتنی است، رویداد جامع رسانه های ایران واقع در مصلی تهران از ۲۹ بهمن ماه تا ۲ اسفند از ساعت ۹:۳۰صبح تا ۱۸:۳۰ میزبان اهالی رسانه و علاقمندان خواهد بود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط