۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳

بالا گرفتن شایعات درباره برکناری مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بالا گرفتن شایعات درباره برکناری مدیرعامل پرسپولیس. بعد از شکست شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی شایعات زیادی پیرامون این تیم به گوش می‌رسد، از اخ...

نقل و انتقالات پرسپولیس | اولین نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس توسط رضاخان قطعی شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بالا گرفتن شایعات درباره برکناری مدیرعامل پرسپولیس. بعد از شکست شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی شایعات زیادی پیرامون این تیم به گوش می‌رسد، از اختلافات بین بازیکنان گرفته تا احتمال برکناری درویش از مدیر عاملی باشگاه.

بالا گرفتن شایعات درباره برکناری مدیرعامل پرسپولیس

این شایعات امروز به اوج خود رسید به طوری که گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان از عملکرد رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در جمع کردن حواشی پیرامون این تیم رضایت نداشته و احتمال اینکه وی به زودی برکنار و فرد دیگری جانشینش شود وجود دارد. البته این موضوع گمانه‌زنی است و باید دید در نهایت چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

بالا گرفتن شایعات درباره برکناری مدیرعامل پرسپولیس

بالا گرفتن شایعات درباره برکناری مدیرعامل پرسپولیساز سوی دیگر گفته می‌شود احتمال تغییرات در رأس مدیریت باشگاه استقلال نیز وجود دارد و ممکن است مصطفی آجورلو نیز جایگاهش را به فرد دیگری بسپارد.

عدم جلوگیری از انتشار پست و استوری های بازیکنان و بستن مچبند توسط آنان از دلایل این تصمیم برای سرخابی ها عنوان شده است.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط