۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

بالاخره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با این آپشن‌ها اجرا شد! | رفع ناترازی‌های حقوق بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳

آخرین خبر از اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را در مطلب زیر بخوانید.

بالاخره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با این آپشن‌ها اجرا شد! | رفع ناترازی‌های حقوق بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در ادامه جزئیات جدید از واریز حقوق بازنشستگان را بخوانید. دولت برای کمک به کارفرمایان سایر هزینه‌ها را بجای مزد کنترل کند. حسن لطفی گفت: دولت به علت ناتوانی در مهار افزایش سایر هزینه‌های کارفرمایان، کمر به کاهش ارزش مزد کارگر بسته است.

بخشی از نمایندگان مجلس یازدهم در سال گذشته تلاش قابل توجهی در زمینه احیای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری داشتند و با این وجود موفقیت‌های کمی در این زمینه به ارمغان آوردند. بیشترین نمایندگان حامی البته در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور داشتند که نگاه کارفرمایی و دولتی به موضوعات مختلف از جمله افزایش مستمری و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و همچنین افزایش حداقل دستمزد کارگران نداشتند.

حسن لطفی (نماینده مردم رزن و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس) با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در این زمینه، به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری اشاره کرد و گفت: باوجود اتفاقاتی که برای بازنشستگان در سال گذشته افتاد، تلاش کردیم در چهارچوب قانون بودجه و بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، همسان‌سازی برای افزایش دریافتی به اندازه ۹۰ درصد شاغلین را به تصویب رسانیم.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

رحیم رحیملو

۰۹ فروردین ۱۴۰۳


با عرض سلام احتراما چندین سال هست کمر بازنشستگان شکسته شده حالا صدایش را می شنوید ل

نظرات بسته شده است