۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

بازی دوستانه تیم ملی با دو تیم عجیب قبل از تورنمنت بزرگ و سرنوشت ساز

تیم ملی فوتبال کشورمان از دو روز دیگر خود اردوی رسمی خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آغاز خواهد کرد.

تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تا ۱۰ روز دیگر هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در کشور قطر آغاز خواهد شد و تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه C این رقابت‌ها با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ همگروه است. به همین بهانه نگاهی به تقویم فعالیت‌های تیم ملی تا پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا خواهیم داشت.

امروز (یکشنبه) دهم دی ماه لیست اولیه تیم ملی با حضور ۲۷ بازیکن اعلام شد، اما قرار است از روز سه‌شنبه دوازدهم دی ماه اردوی تیم ملی با مشخص شدن لیست اصلی برگزار شود. تا شروع جام ملت‌ها دو بازی تدارکاتی هم در تقویم ملی‌پوشان گنجانده شده است.

تنها دو روز بعد از اعلام لیست ملی‌پوشان، بازیکنان در جزیره کیش حاضر می‌شوند تا شرایط آب و هوایی مشابه قطر را تجربه کنند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است تیم ملی پنج روز در جزیره کیش اقامت داشته باشد و بعد از آن با پروازی راهی قطر می‌شود.

براساس این گزارش، شاگردان قلعه‌نویی چهار روز پیش از شروع جام ملت‌ها در کشور قطر حاضر می‌شوند تا بعد از طی شدن مراحل اسکان، با شرایط حاکم بر محل برگزاری مسابقات خودشان را وفق بدهند. تنها یک روز بعد پشت درهای بسته بازی دوستانه‌ای با اندونزی خواهند داشت.

با اینکه جام ملت‌ها در روز ۲۲ دی آغاز می‌شود، اما بازی‌های تیم ملی دو روز بعد آغاز می‌شود و ملی‌پوشان حداقل تا سوم بهمن ماه در قطر حضور دارند. فینال این رقابت‌ها در ۲۱ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

منبع : تسنیم

مطالب مرتبط