۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

بازی حذفی سپاهان و پرسپولیس به ضربات پنالتی می کشد/ بیرانوند ستاره ال کلاسیکو می شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،بازی حذفی سپاهان و پرسپولیس به ضربات پنالتی می کشد/ بیرانوند ستاره ال کلاسیکو می شود!. سال هاست از دیدارهای دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان به عنوان ال کلاسیکوی ایران یاد می شود...

بازی حذفی سپاهان و پرسپولیس به ضربات پنالتی می کشد/ بیرانوند ستاره ال کلاسیکو می شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،بازی حذفی سپاهان و پرسپولیس به ضربات پنالتی می کشد/ بیرانوند ستاره ال کلاسیکو می شود!. سال هاست از دیدارهای دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان به عنوان ال کلاسیکوی ایران یاد می شود. حساس ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق پرسپولیس اما معتقد است این دیدار به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد. پیشکسوت پرسپولیس در این رابطه به خبرورزشی گفت: خیلی ها به درستی از این دیدار به عنوان ال کلاسیکوی فوتبال ایران یاد می کنند. در مثل جای هیچ مناقشه ای نیست و قطعا بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان نیز در مقیاسی کوچک تر شبیه دیدارهای بارسا و رئال مادرید است. با توجه به نزدکی دو تیم احتمال زیادی دارد سرنوشت این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

وی ادامه داد: اگر مسابقه حذفی دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس به ضربات پنالتی کشیده شود به شخصه پیش بینی می کنم شانس تیم یحیی گل محمدی برای برد بیشتر خواهد بود. هر چند پیام نیازمند دروازه بان کم اشتباه، خوش استیل و خوبی است اما علیرضا بیرانوند در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی ستاره ال کلاسیکوی ایران خواهد بود. علیرضا بیرانوند سابقه بسیار خوبی در مهار ضربات پنالتی چه در جام جهانی، چه جام ملت های آسیا و چه در تیم پرسپولیس دارد. او نشان داده است از اعتماد به نفس فراوانی در مهار ضربات پنالتی برخوردار است و همه دیدیدم در مرحله قبلی وقتی کار به ضربات پنالتی کشیده شد وارد زمین شده و پنالتی های بازیکنان ون پارس را چگونه مهار کرد. در این زمینه مطمئن هستم علیرضا بیرانوند می تواند کار را برای پرسپولیس در بیاورد.

وی در ادامه تصریح کرد: البته من و تمام پرسپولیسی ها دوست داریم بازی با سپاهان اصفهان در همان ۹۰ دقیقه به سود تیم یحیی گل محمدی تمام شود. پرسپولیس تیم خوبی است که پتانسیل پیروزی در وقت های قانونی را دارد اما اگر کار به ضربات پنالتی هم بکشد باز شانس تیم ما بیشتر است. جدای از علیرضا بیرانوند، پرسپولیس پنالتی زنان بسیار خوبی هم دارد. این تیم در گذشته توانسته است در ضربات پنالتی تیم النصر عربستان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف کند. پرسپولیس در حال حاضر گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی گنجی و … را هم دارد که همگی مهارت بالایی در زدن ضربات پنالتی دارند و خیلی امیدوارم این دیدار حساس در نهایت به سود تیم محبوب ما به اتمام برسد.

بهروز سلطانی در خصوص انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین سپاهان و پرسپولیس نیز اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد قضاوت های اشتباهی در دیدارهای پرسپولیس بودیم و از این ناحیه متأسفانه تیم خیلی لطمه خورد. بیژن حیدری داور با تجربه ای است و امیدوارم بهترین قضاوت را داشته باشد و عادلانه سوت بزند. پرسپولیس تیمی مردمی و پرطرفدار است و این انتظار بی جایی نیست که داوران در بازی های این تیم دقت بیشتری به خرج دهند.

وی در مورد نتایج اخیر پرسپولیس و نگرانی هواداران نیز گفت: هواداران سرمایه های اصلی فوتبال هستند که همیشه موتور محرکه بازیکنان و تیم ها بوده و هستند. پرسپولیس در هفته های اخیر اسیر اشتباهات داوری و یک مقدار برهم خوردن تمرکز شده است. این تیم می تواند با تمرکز بیشتر باز هم موفق ظاهر شود و انشالله با پیروزی برابر سپاهان و حذف این تیم، دوباره به شرایط خوب خود برگشته و لیگ را نیز با قدرت بیشتری ادامه دهد. پرسپولیس تیم بزرگی است که هنوز مدعی اصلی قهرمانی است. این تیم نیازمند حمایت بیشتر هواداران است و امید می رود طرفداران پرسپولیس مثل همیشه با حمایت های خود تیم را به سمت قهرمانی سوق دهند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط