۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵

بازیکن جدید پرسپولیس | رونمایی باشگاه پرسپولیس از دو ستاره محبوب در آستانه حضور سرمربی جدید پرسپولیس

رونمایی باشگاه پرسپولیس از دو ستاره محبوب در آستانه حضور سرمربی جدید پرسپولیس

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بازیکن جدید پرسپولیس | رونمایی باشگاه پرسپولیس از دو ستاره محبوب در آستانه حضور سرمربی جدید پرسپولیس

پرسپولیس از دو بازیکن جدید خود رونمایی می کند

باشگاه پرسپولیس پس از توافق با یک مدافع و یک مهاجم امروز از دو بازیکن جدید خود رونمایی خواهد کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از عدم صدرنشینی تیم خود در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن در پست‌های مختلف هستند تا نقاط ضعف پرسپولیس را بر طرف کنند و از این رو آنها روز گذشته دوشنبه دو بهمن با عبدالکریم حسن مدافع قطری و عیسی آل کثیر به توافق نهایی دست یافتند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو بازیکن امروز رونمایی می‌شوند.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس همچنان به دلیل عدم پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان اسبق این تیم بسته است و پرسپولیس نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را در سازمان لیگ به ثبت برساند اما برای عقد قرارداد با آنها مشکلی نخواهد داشت.

همچنین این تیم روز پنج‌شنبه برای برپایی اردوی ۱۰ روزه عازم امارات خواهد شد که عبدالکریم حسن و آل کثیر هم در این سفر پرسپولیسی‌ها را همراهی خواهند کرد.

نکته‌ای عجیب درباره خرید جدید پرسپولیس/ این بازیکن جنجالی هت‌تریک کرد

عیسی آل کثیر ماجراهای زیادی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته اما خوش شانس است که در ۳۳سالگی دوباره می‌تواند پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

عیسی آل کثیر که فصل گذشته با پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را از آن خود کرده بود در ابتدای فصل به سپاهان رفت اما به دلیل مشکلات قراردادی چند بازی ابتدایی فصل را از دست داد و سپس بعد از درگیری لفظی با مورایس از لیست این تیم کنار گذاشته شد تا در نیم فصل دوباره به پرسپولیس برگردد.

عیسی در حالی دوباره لباس قرمرپوشان را می پوشد که او در مقطع اول حضورش قرارداد دو ساله‌ای داشت که در سال اول نیمی از آن را محروم بود و در سال دوم با مصدومیت رباط صلیبی بازهم بخش زیادی از فصل را از دست داد و در نیم فصل دوم لیگ قبلی به ترکیب این تیم اضافه شد.

او که آمادگی خوبی به دست آورده بود و در لیست تمدید یحیی بود در تابستان در انتقالی جنجالی به سپاهان پیوست اما پس از نیم فصل به اردوگاه سرخ برگشت. بنابراین او در لیگ بیست و سوم نیز تنها در نیمی از فصل در خدمت پرسپولیس است.

شوخی سنگین مدافع سرخپوشان با عبدالکریم حسن

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع مصدوم پرسپولیس کامنت جالبی برای مدافع جدید سرخپوشان گذاشت.

باشگاه پرسپولیس امروز به صورت رسمی از عبدالکریم حسن، مدافع چپ جدید خود رونمایی کرد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس که زمانی در السد قطر با این مدافع هم‌تیمی بود، پس از حضورش در پرسپولیس پیام جالبی برای او ارسال.

مدافع قرمزها نوشت: «سرانجام در بهترین تیم آسیا هستی. تو حالا می‌توانی از بهترین فوتبال کنار بهترین هواداران آسیا لذت ببری. برای من بهترین دفاع چپ آسیا هستی ولی حالا باید نشان بدهی چه چیزهایی از مرتضی یاد گرفتی. مبارک باشد. برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، داداش.»

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : مهر

مطالب مرتبط