۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

بازیکنان پرسپولیس جوانمردانه حرف نمی‌زنند/ استقلال با یک گل هم برنده دربی است/ حریف خوب انگیزه ما را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی، اکبر کارگرجم از فوتبالیست قدیمی باشگاه استقلال  درباره مصاحبه‌های مطرح شده از سوی برخی بازیکنان پرسپولیس پس از آخرین دیدار این تیم اظهار داشت: این خوب است که ما در عالم فوتب...

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی، اکبر کارگرجم از فوتبالیست قدیمی باشگاه استقلال  درباره مصاحبه‌های مطرح شده از سوی برخی بازیکنان پرسپولیس پس از آخرین دیدار این تیم اظهار داشت: این خوب است که ما در عالم فوتبال و ورزش برای حریف رجزخوانی کنیم و یا آنها را تحریک کنیم که با قدرت بیشتر مقابل مان بایستند اما نباید این قبیل حرف زدن‌ها حال و هوای تمسخر و طعنه زدن پیدا کند. این روش اصلاً جوانمردانه نیست.

وی افزود: جای تاسف است که در لابلای صحبتهای برخی بازیکنان سرشناس تیم پرسپولیس شنیدم که آنها به سرمربی تیم ما حرف‌هایی زدند که باعث دلخوری او شده است. رقابت در چنین شرایطی اصلاً طعم ورزشی و پهلوانی ندارد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: این خوب است که ما در میدان مسابقه پنجه در پنجه هم بیندازیم و زورآزمایی کنیم. هر کسی فن بهتری بلد بود و یا زورش به دیگری می چربید قطعاً برنده می شود و تماشاگر هم او را تشویق می‌کند اما اینکه بخواهیم حریفمان را با متلک اندازی تحقیر کنیم و یا با کوچک شمردن او شخصیتش را زیر سوال ببریم اصلا درست نیست. من در جایگاهی نیستم که بخواهم به کسی درس تربیت بدهم اما از بزرگترهای پرسپولیس توقع می‌رود در این قبیل موارد به جوانان حاضر در تیم پرسپولیس نکات آموزنده را یادآوری کنند.

کارگرجم همچنین درباره شرایط استقلال برای حضور در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازی استقلال مقابل نساجی ثابت کرد این تیم تا چه اندازه توان کسب عنوان قهرمانی را دارد. تیم نساجی بعد از شکست مقابل پرسپولیس آمده بود تا در مصاف با استقلال اعاده حیثیت کند اما به زمین سفت خورد، چون استقلال تیمی نبود که به نساجی باج بدهد.

وی ادامه داد: نکته مهم در تیم استقلال این است که میل به پیروزی و برنده شدن در وجود تک تک بازیکنان موج می زند. با همین انگیزه و انرژی خیلی از مشکلات تیمی حل می شود و می بینیم که از خط دفاع تا حمله، همه تیم سراسر آتش کسب پیروزی هستند و می‌خواهند دروازه حریفشان را فتح کنند.

بازیکن سالهای دور استقلال ادامه داد: از این مهمتر علاقه زیاد مهاجمان استقلال و هافبک‌های تهاجمی اش برای باز کردن دروازه حریفان است. این خیلی خوب است که سرمربی استقلال توانسته تیمش را به شکلی روانه میدان کند که از هر راهی برای رسیدن به دروازه تیم مقابل استفاده می کنند. کوچکترین غفلتی از سوی تیم مقابل باعث می شود استقلال به گل برسد.

کارگر جم درباره حریف فینال جام حذفی استقلال تاکید کرد: البته پرسپولیس هر تیمی نیست. از قدیم تا امروز پرسپولیس همیشه رقیب جدی و خوب استقلال بوده است. تیمی که هر زمان ما آنها را شکست دادیم بیشتر لذت بردیم چون یک تیم کامل را شکست داده بودیم. الان هم پرسپولیس در شرایط خوبی است.

بازیکن قدیمی آبی پوشان تهرانی اضافه کرد: به بازیکنان استقلال تاکید می‌کنم که پرسپولیس هم به اندازه استقلال به دنبال کسب قهرمانی در جام حذفی است اما آنچه استقلال را در این مسابقه می‌تواند برنده کند میل به پیروزی و توان تهاجمی استقلال است. پرسپولیس توان تهاجمی استقلال را ندارد. البته شاید آنها در بحث دفاعی با تجربه تر عمل کنند اما استقلال با داشتن نفراتی مثل قایدی، مطهری و محبی حتماً می‌تواند راهی به دروازه پرسپولیس باز کند. برنده این بازی با یک گل هم برنده می شود. امیدوارم استقلال از موقعیت‌هایش استفاده کند و آنها را به راحتی از دست ندهد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با ادامه همکاری این باشگاه با سرمربی پرتغالی آن تأکید کرد: وقتی یک مربی تا این اندازه نزد هواداران و بازیکنان تیم اعتبار دارد، وقتی فوتبال استقلال همه ما را به یاد سال‌های اوج این تیم در دهه شصت و هفتاد می‌اندازد که سراسر حمله بود، چه اشکالی دارد که این مرد بماند و یک سال دیگر خودش تیم استقلال را ببندد و در لیگ هدایتش کند. قطعاً در چنین شرایطی او نتیجه ای بهتر از سالی خواهد گرفت که خودش تیم را نبسته بود و هیچ آشنایی با لیگ ایران داشت.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط