۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

بازگشت گابریل کالدرون و افشین قطبی به ایران یحیی را دیوانه کرده!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از منیبان،  در شرایطی که کمتر از یک هفته از پایان بیست و دومین دوره لیگ برتر می‌گذرد، اما مدیران باشگاه پیکان، برنامه‌های خود برای فصل آینده را آغاز کرده‌اند و این طور به نظر می‌رسد که قصد...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از منیبان،  در شرایطی که کمتر از یک هفته از پایان بیست و دومین دوره لیگ برتر می‌گذرد، اما مدیران باشگاه پیکان، برنامه‌های خود برای فصل آینده را آغاز کرده‌اند و این طور به نظر می‌رسد که قصد ندارند زمانی را از دست بدهند.

از اطراف این باشگاه شنیده می‌شود، ۳-۲ روز پیش مجتبی حسینی با حضور در دفتر باشگاه، با اعضای هیات مدیره دیدار کرد و قرار است برنامه خود برای فصل آینده را به زودی ارائه کند. با توجه به شرایط فعلی، حسینی گزینه اول باشگاه پیکان برای فصل آینده خواهد بود و احتمال دارد قرارداد سرمربی ۲ فصل اخیر خودروسازان تمدید شود.

در سمت دیگر، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که افشین قطبی و گابریل کالدرون سرمربیان پیشین پرسپولیس به باشگاه پیکان پیشنهاد شده‌اند و به نوعی، در مدار مذاکره قرار گرفته‌اند. بحث بر سر حضور محمد ربیعی و سیدمهدی رحمتی روی نیمکت این تیم نیز از هفته قبل شنیده شد. با این حساب، اگر به هر دلیلی مجتبی حسینی با این باشگاه به توافق نرسد، این امکان وجود دارد که مدیران پیکان سراغ گزینه‌های دیگری بروند.

خودروسازان مدعی هستند در فصل گذشته، تیمی جوان و ارزان‌قیمت را روانه مسابقات کردند، اما باید دید در فصل بیست و سوم، همین سیاست را در پیش می‌گیرند یا قرار است شاهد اتفاقات جدیدی باشیم

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار