۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

بازگشت داور باتجربه با قضاوت در بازی مهم لیگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،بازگشت داور باتجربه با قضاوت در بازی مهم لیگ. با اعلام اسامی داوران هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد که دیدار تراکتور و فولاد خوزستان را اشکان خورشیدی قضاوت خواهد کرد. این داور بات...

بازگشت داور باتجربه با قضاوت در بازی مهم لیگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،بازگشت داور باتجربه با قضاوت در بازی مهم لیگ. با اعلام اسامی داوران هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد که دیدار تراکتور و فولاد خوزستان را اشکان خورشیدی قضاوت خواهد کرد. این داور باتجربه در شرایطی برای قضاوت انتخاب شده که در فصل جاری لیگ برتر هیچ قضاوتی نداشته است.

خورشیدی نیم فصل اول لیگ برتر را به طور کامل به دلیل مردود شدن در تست های آمادگی جسمانی از دست داد و در نیم فصل بار دیگر در این تست ها شرکت کرد و قبول شد. از این رو کمیته داوران هفته گذشته در لیگ دسته اول قضاوت یک بازی مهم را به او داد و حالا در لیگ برتر از این داور استفاده کرده است.

بر این اساس اشکان خورشیدی در هفته هجدهم برای اولین بار سوت خواهد زد. کمیته داوران بازی حساس تراکتور و فولاد را هم به این داور سپرده و امیدوار است که او از این میدان سربلند بیرون بیاید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار