۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس از دادگاه‌های عمومی بخش کامفیروز و بیضا

[ad_1] خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس صبح امروز به صورت سرزده از حوزه‌های قضایی بیضا و کامفیروز بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان فارس در جریان این بازدید ضمن دیدار با رئیس دادگاه...

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس از دادگاه‌های عمومی بخش کامفیروز و بیضا

[ad_1]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس صبح امروز به صورت سرزده از حوزه‌های قضایی بیضا و کامفیروز بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در جریان این بازدید ضمن دیدار با رئیس دادگاه عمومی بخش کامفیروز، کارکنان قضایی و اداری، اعضاء و پرسنل مرکز توسعه حل اختلاف مستقر در این دو مجموعه قضایی از زحمات و اقدامات انجام شده از سوی همکاران در سال گذشته قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در این بازدید سرزده ضمن حضور در شعب دادگاه عمومی بخش کامفیروز و بیضا و گفتگو با قضات و کارکنان از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های مطروحه قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود را از نزدیک بررسی کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به رغم مواجهه با گسترش و فراگیری ویروس کرونا دادگستری استان فارس در همه زمینه‌ها عملکرد مناسبی ارائه کرده است گفت: همه اجزاء و بخش‌های قضایی و اداری در پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه نقش به سزایی ایفا می‌نماید.

وی اظهارامیدواری کرد در سال ۱۴۰۰ بتوانیم با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین بایسته‌های سند راهبردی تحول قضایی شاخص‌های عملکردی را در بخش‌های مختلف بیش از پیش بهبود و ارتقاء بخشیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ضمن تأکید بر رفع مشکلات در ارائه خدمات قضایی و ارتقا کیفی و کمی خدمات دهی به مردم این دو بخش تصریح کرد: توجه به تحقق شعار سال و پیگیری مسائل و مشکلات واحد‌ای تولیدی و رفع موانع تولید و اشتغال، تکریم ارباب رجوع و توجه به کاهش آمار پرونده‌های قضایی و پرونده‌های مسن در اولویت کار مجموعه قضایی استان در سال جدید قرار گیرد.

گفتنی حوزه‌های قضایی بیضاء و کامفیروز در ۶۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار