۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

بازداشت ۲ شرور خطرناک تحت تعقیب / یکی از آنها به شلاق محکوم شده بود

سرهنگ “نجم الدین سهرابی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری محکومان ومجرمان شرور متواری که تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی هستند، در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت. وی افزود...

بازداشت ۲ شرور خطرناک تحت تعقیب / یکی از آنها به شلاق محکوم شده بود

سرهنگ “نجم الدین سهرابی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری محکومان ومجرمان شرور متواری که تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی هستند، در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ عقیل شهرستان خرمشهر با انجام تحقیقات دقیق و گسترده میدانی خود، سرانجام موفق به شناسایی مخفیگاه این متهمان متواری شده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی ، طی ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

 وی تصریح کرد: یکی از متهمان دارای ۱۰ سال سابقه محکومیت قطعی و۷۴ ضربه شلاق به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه منجر به ایراد ضرب وجرح عمدی و دیگری به اتهام قدرت نمایی با اسلحه واخلال در نظم عمومی و میزان محکومیت ۳ سال حبس و پرداخت دیه می باشد که باعث ایجاد رعب و وحشت و نا امنی در بین شهروندان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در مقابله با هر گونه نا امنی و عمل مجرمانه ای در سطح جامعه برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار