۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳

بازداشت علی و سمیرا با شلیک گلوله در اتوبان قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ کارآگاه “کرم یوسفوند” بیان داشت: ساعت۱۱۳۰ بیست و سوم آذر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده اتوبان “تهران-قم” به یک دستگاه خودرو وانت مزدا دارای ر...

بازداشت علی و سمیرا با شلیک گلوله در اتوبان قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ کارآگاه “کرم یوسفوند” بیان داشت: ساعت۱۱۳۰ بیست و سوم آذر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده اتوبان “تهران-قم” به یک دستگاه خودرو وانت مزدا دارای راننده و یک نفر سرنشین مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص گردید دارای سابقه سرقت به تاریخ ۱۲ آذر ماه از محدوده کلانتری ۱۴۶حکیمیه می باشد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه به راننده خودرو مسروقه دستور توقف داده که وی بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز متواری باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری می گردد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو مسروقه دستور توقف و ایست داده که متاسفانه توجهی نداشته و پس از عبور از عوارضی به صورت خلاف جهت به سمت تهران تغییر مسیر داده که در این حین افسر اکیپ جهت هشدار ، جلوگیری از حوادث احتمالی و متوقف کردن خودرو مسروقه با رعایت حقوق شهروندی و قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی می کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: راننده و سرنشین خودرو مسروقه پس از شنیدن صدای گلوله پلیس خودرو را متوقف و بصورت پیاده اقدام به فرار کرده که پس از طی مسافتی راننده به اسم علی و سرنشین به اسم سمیرا دستگیر می شوند.

وی در پایان گفت: با دستگیری متهمان نهایتا خودرو به پارکینگ منتقل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه دهم پلیس آگاهی شدند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط