۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

بازداشت زن و مرد پراید سوار در تعقیب و گریز پلیسی / جرمشان چه بود؟

سرهنگ کارآگاه ” علی ولیپور گودرزی ” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در اتوبان آزادگان در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی پراید با ۲ سرنشین زن و مرد مشکوک شدند و...

بازداشت زن و مرد پراید سوار در تعقیب و گریز پلیسی / جرمشان چه بود؟

سرهنگ کارآگاه ” علی ولیپور گودرزی ” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در اتوبان آزادگان در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی پراید با ۲ سرنشین زن و مرد مشکوک شدند و اقدامات پلیسی را آغاز کردند. وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، ماشین پراید از محله ستارخان به سرقت رفته و سرنشینان این وسیله نقلیه سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان دستور توقف خودرو را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده خودروی پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و به خودرو‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک کردند و سپس با اجرای طرح مهار در یک عملیات منسجم خودرو را متوقف و متهمان را بازداشت کردند.

ی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت پراید در محله ستارخان و چند فقره سرقت دیگر در غرب تهران اعتراف کردند. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار