۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

بازار سهام آسیایی قرمز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،نیکی ۲۲۵ ژاپن ۱.۷۵ درصد در حالی که شاخص تاپیکس ۱.۳۱ درصد سقوط کرد. داده‌های وزارت دارایی این کشور در روز پنجشنبه (۱۹ مه) نشان داد که صادرات ژاپن در ماه آوریل نسبت به مدت م...

سود سهام عدالت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،نیکی ۲۲۵ ژاپن ۱.۷۵ درصد در حالی که شاخص تاپیکس ۱.۳۱ درصد سقوط کرد. داده‌های وزارت دارایی این کشور در روز پنجشنبه (۱۹ مه) نشان داد که صادرات ژاپن در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است که کمتر از انتظارات برای افزایش ۱۳.۸ درصدی بود.

کوسپی کره جنوبی ۱.۳۴ درصد سقوط کرد در حالی که شاخص سهام استرالیا ۱.۶۱ درصد کاهش یافت.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه ام اس سی آی در خارج از ژاپن ۱.۹۱ درصد نزول کرد.

شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ منجر به زیان­‌های منطقه‌ای شد و تا بعدازظهر ۲.۲۵ درصد کاهش یافت. سهام غول فناوری چینی تنسنت پس از گزارش نصف شدن سود سه ماهه آن، ۶.۶۲ درصد سقوط کرد.

سایر سهام فناوری چین در هنگ کنگ نیز متحمل زیان سنگینی شدند و علی بابا ۶.۰۶ درصد سقوط کرد در حالی که میتوان ۳.۲ درصد سقوط کرد. شاخص هانگ‌ سنگ فناوری  ۳.۴ درصد کاهش یافت.

سهام چین با کاهش نسبی همراه شد و شاخص شانگهای کامپوزیت سقوط کرد و مؤلفه شنژن نیز  ۰.۲۴۷ درصد کاهش یافت.

شاخص دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از همتایان خود دنبال می‌کند، در ۱۰۳.۵۹۹ قرار گرفت یعنی پایین‌تر از سطح ۱۰۳.۵ که در اوایل هفته مشاهده شد.

ین ژاپن با ۱۲۸.۸۸ در هر دلار معامله شد که همچنان قوی‌تر از سطوح بالای ۱۲۹ بود که دیروز در برابر دلار آمریکا مشاهده شد.

دلار استرالیا ۰.۷۰۱۷ دلار در برابر پایین‌ترین سطح قبلی ۰.۶۹۵ دلار بود.

استاک گزارش کرد: قیمت نفت در ساعات بعدازظهر معاملات آسیا بالاتر بود و قیمت شاخص بین‌المللی نفت خام برنت با ۱.۶۱ درصد افزایش به ۱۱۰.۸۷ دلار در هر بشکه رسید.

همچنین قیمت نفت خام آمریکا با ۱.۰۹ درصد افزایش به ۱۱۰.۷۸ دلار در هر بشکه رسید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار