۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

بازار خودرو در شوک؛ ترمز پراید بدجور کشیده شد/ قیمت‌ها ریخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،قیمت پراید در بازار از زمان تولید در سال ۱۳۷۲ توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچ‌بک تحت عنوان صبا و نسیم مناسب و به‌صرفه بود. قیمت پراید در بازار به دلیل هزینه کم ساخت ب...

افزایش قیمت پراید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،قیمت پراید در بازار از زمان تولید در سال ۱۳۷۲ توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچ‌بک تحت عنوان صبا و نسیم مناسب و به‌صرفه بود. قیمت پراید در بازار به دلیل هزینه کم ساخت برای سایپا و قطعات جانبی ارزان بود و باعث شد که این خودرو فروش خوبی داشته‌ باشد اما قیمت پراید در بازار اکنون با مقایسه فناوری خودروهای جدید با قیمت کمتر در کشورهای خارجی، هنگفت شده است. قیمت پراید در بازار از سال گذشته تاکنون روند افزایشی به خود گرفته است. در روزهای اخیر قیمت پراید در بازار تغییرات تازه‌ای داشته است.

قیمت پراید در بازار امروز نسبت به روز گذشته بدون نوسان باقی ماند. بر این اساس پراید وانت ۱۵۱ SE، مدل ۱۴۰۱با ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان و پراید ۱۳۱SE ، مدل ۱۳۹۸ با قیمت  ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد. همچنین پراید SE۱۱۱ نیز با قیمت ۲۰۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان فروخته شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار