۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸

بارش پراکنده باران و رعد و برق در بیشتر مناطق کشور

آخرین وضعیت آب و هوای ۸ اردیبهشت اعلام شد که بر اساس آن بارش پراکنده باران و رعد و برق در بیشتر مناطق کشور پیش بینی شده است. براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر،...

بارش پراکنده باران و رعد و برق در بیشتر مناطق کشور

آخرین وضعیت آب و هوای ۸ اردیبهشت اعلام شد که بر اساس آن بارش پراکنده باران و رعد و برق در بیشتر مناطق کشور پیش بینی شده است.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر، کردستان، کرمانشاه، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق در مرکز و شرق کشور و شمال فارس ابرناکی، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر نیز مواج است.

آسمان تهران امروز  ابری است و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

پنجشنبه در برخی از مناطق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، نیمه غربی خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

جمعه در مرکز، شرق، جنوب شرق، برخی مناطق شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در شرق تهران و سمنان رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

در استان‌های یزد، خراسان جنوبی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

شنبه در نوار شمالی کشور، برخی نواحی استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه در اغلب مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد. در این روز در دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار