۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵

این ۳ مرد قزوین را آشفته کرده بودند+جزئیات اقدامات پنهانی شان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این ۳ مرد قزوین را آشفته کرده بودند+جزئیات اقدامات پنهانی شان .سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وصول چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در نقاط مختلف قزوین و بکارگیری خودروهای سرقتی در زمینه سرقت...

این ۳ مرد قزوین را آشفته کرده بودند+جزئیات اقدامات پنهانی شان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این ۳ مرد قزوین را آشفته کرده بودند+جزئیات اقدامات پنهانی شان .سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وصول چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در نقاط مختلف قزوین و بکارگیری خودروهای سرقتی در زمینه سرقت از منازل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این ۳ مرد قزوین را آشفته کرده بودند+جزئیات اقدامات پنهانی شان

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه ای و سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی انجام شده بر روی سارقان شناسایی شده، یکی از متهمان در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

 این 3 مرد قزوین را آشفته کرده بودند+جزئیات اقدامات پنهانی شان

این ۳ مرد قزوین را آشفته کرده بودند+جزئیات اقدامات پنهانی شان

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم در بازجویی های فنی به ۵ فقره سرقت منزل، ۴ فقره سرقت موتور سیکلت، یک فقره سرقت خودروی سواری و یک فقره سرقت دوچرخه با همکاری ۲ همدست دیگرش اعتراف کرده، افزود: سایر متهمان این پرونده نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان و مالکان وسائط نقلیه درخواست کرد: نسبت به تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی مناسب اقدام و همچنین استفاده از تجهیزات بازدارنده از قبیل قفل فرمان و پدال و سوئیچ مخفی را مدنظر قرار دهند تا فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط