۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶

اینفلوئنسر و سلبریتی ها مراقب پیج اینستاگرامی خود باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جدیدا پلیس  فتا به اینفلوئنسر و سلبریتی ها در باره کلاهبردارن هشدار داد. در ادامه با اندیشه معاصر همراه باشید. سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران اظهار کرد: سلبریتی‌ها و کسانی که فالوور‌...

اینفلوئنسر و سلبریتی ها مراقب پیج اینستاگرامی خود باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جدیدا پلیس  فتا به اینفلوئنسر و سلبریتی ها در باره کلاهبردارن هشدار داد. در ادامه با اندیشه معاصر همراه باشید.

اینفلوئنسر و سلبریتی ها مراقب پیج اینستاگرامی خود باشند

سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران اظهار کرد: سلبریتی‌ها و کسانی که فالوور‌های بیشتری در صفحات مجازی دارند امنیت صفحه هایشان برایشان اهمیت دارد، لذا اگر احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنند به هیچ عنوان مورد طعمه کلاهبرداران قرار نمی‌گیرند.

وی افزود: اشخاصی تحت عنوان ارتقاء امنیت پیج قرارداد‌هایی را با صاحبان صفحات مجازی منعقد می‌کنند و تمام اطلاعات از قبیل ایمیل پشتیبان را از آن‌ها دریافت می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تهران تصریح کرد: در مواردی شاهد بودیم برخی از افراد به عنوان برقرار کننده امنیت پیج‌ها اقدام به باج گیری از صاحبان صفحات مجازی می‌کردند.

به گفته سرهنگ گودرزی، افراد به هیچ عنوان اطلاعات شخصی صفحات خود را در اختیار سایرین قرار ندهند و به توصیه‌های پلیس درباره موضوعات مختلف موجود در فضای مجازی توجه کرده تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند.

 

مطالب مرتبط