۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲

ایستادگی شیر پیر در مقابل ۱۰ کفتار+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، شگفت انگیز است که کفتارها چقدر می توانند زیرک باشند! آنها دائماً در حال ارزیابی و تجزیه و تحلیل محیط خود و حیوانات اطراف خود هستند. این گله از کفتارها با یک شیر نر مسن روبرو شده است که از خوردن ک...

ایستادگی شیر پیر در مقابل ۱۰ کفتار+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، شگفت انگیز است که کفتارها چقدر می توانند زیرک باشند! آنها دائماً در حال ارزیابی و تجزیه و تحلیل محیط خود و حیوانات اطراف خود هستند. این گله از کفتارها با یک شیر نر مسن روبرو شده است که از خوردن کشتار خود لذت می برد. همانطور که گربه بزرگ سرگرم خوردن وعده غذایی اش است کفتارها او را احاطه می کنند.

 

 

آنها می خواهند بگویند که شیر از دوران اوج خود گذشته است و شانس آنها بیشتر از یک شیر مسن است. اما دود از کنده بلند می شود! با وجود آنکه تعداد کفتارها به تعداد انگشتان دست است اما شیر پا پس نمی کشد. در این کلیپ می بینیم که شیر چند بار خوردن غذای خود را متوقف کند تا کفتارها را بدرقه کند. صدایی که این لاشخورها ایجاد می کنند واقعا شگفت انگیز است! آنها ممکن است شیر ​​را عصبانی کنند، اما نمی توانند بر آن غلبه کنند. آنها تلاش می کنند تا بتوانند سهم خود را از لاشه دریافت کنند اما بی فایده است.

کفتارها به طور معمول چه می خورند؟
کفتارهای خالدار گوشتخوار هستند و به همراه شیرها هر دو شکارچی ماهر و انعطاف پذیر هستند. آنها معمولاً روی حیوانات با جثه متوسط ​​تمرکز می کنند، اما گاهی اوقات حیوانات بزرگتر از جمله بوفالوها و زرافه ها را نیز هدف قرار می دهند. با این حال، آنها تنها زمانی می توانند بر این گیاهخواران بزرگتر غلبه کنند که هدف بسیار جوان، مجروح، بیمار یا باردار باشد. کفتارها فرصت طلب هستند و دیده شده که از این شیر غذا بدزدند.

در فهرست حیوانات متوسط ​​تا بزرگ که توسط کفتارها شکار می شوند، گورخر، ایمپالا و وحشی جای دارند. آنها همچنین در صید حیوانات کوچک از جمله بابون ها مهارت دارند. گاهی اوقات، آنها همچنین خزندگان، پرندگان و ماهی ها را نیز شکار می کنند و حتی در حال خوردن موریانه دیده شده اند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط