۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳

ایران حمله تروریستی در روسیه را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را شدیدا محکوم کرد.

ایران حمله تروریستی در روسیه را محکوم کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی خونین و وحشیانه به یک مرکز تجاری در مسکو را که به کشته و مجروح شدن جمع زیادی از شهروندان روسیه منجر شد، شدیدا محکوم کرد.

در این حمله تروریستی که جمعه شب در تالار کروکوس در نزدیکی مسکو به وقوع پیوست، تاکنون ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

کنعانی ضمن ابراز تسلیت به دولت و ملت روسیه به ویژه خانواده های قربانیان گفت، جمهوری اسلامی ایران در این حادثه تلخ خود را در کنار روسیه می‌بیند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

محمدرضا کیانفر

۰۴ فروردین ۱۴۰۳


. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه توئیتید: اقدام تروریستی مسکو را به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گویم. آقای امیرعبداللهیان، طراح این جنایت آقای پوتین بود تا برای سرکوب اعتراضاتی که در پی‌ی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در روسیه ایجاد شده بهانه بسازد. مار اگر گوید که مورم بشنو و باور مکن، دیو اگر گوید که حورم بشنو و باور مکن. گر بگوید روبه افسونگر نیرنگ‌باز، کز فریب و حیله دورم بشنو و باور مکن. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.

نظرات بسته شده است