۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰

ایران به آمریکا درس سیاست داد

به گزارش اندیشه معاصر؛ یک مقام امنیتی امارات به قدرت و برتری ایران بر آمریکا در موضوع پرونده هسته‌ای اذعان کرد. ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس و امنیت عمومی دبی در واکنش به نشست کمیسیون برجام در وین به موضع قدرت ایران در مسیر مذاکرات هسته‌ای...

ایران به آمریکا درس سیاست داد

به گزارش اندیشه معاصر؛ یک مقام امنیتی امارات به قدرت و برتری ایران بر آمریکا در موضوع پرونده هسته‌ای اذعان کرد.

ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس و امنیت عمومی دبی در واکنش به نشست کمیسیون برجام در وین به موضع قدرت ایران در مسیر مذاکرات هسته‌ای آمریکا پرداخت و گفت: به خدا قسم، این آسان نیست. ایران به آمریکا درس سیاست آموخته است.

این مقام امنیتی امارات در توئیت دیگری با پوچ خواندن تحریم‌های آمریکا نوشت: آمریکا در اندیشه رفع تحریم‌های ایران است. اما تفسیر: لغو تحریم‌ها دلیل سرخوردگی آمریکاست و سرافرازی همه کسانی که ادعا می‌شود تروریست هستند. در اصل این تحریم‌های بی معنا، بی فایده و بی تاثیر بوده است. بلکه باعث شد ایران به دنبال یک شریک راهبردی باشد که همانا چین است. خداحافظ آمریکا. من از لغو تحریم‌های ایران حمایت می‌کنم.

خلفان تاکید کرد: بی تردید ثابت شده است که اراده ایران از همه آنچه آمریکا دارد قویتر است. آینده برای آمریکا نیست. سیاست آمریکا دشمنی با دوست قبل از دشمن است.

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیات‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و نماینده اتحادیه اروپا از روز سه‌شنبه در وین آغاز شده است و طبق برنامه از پیش تعیین شده، هیات ایرانی هیچ مذاکره مستقیم و یا غیرمستقیمی با مقامات آمریکایی حاضر در این نشست ندارد.

مطالب مرتبط