۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷

ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان درسال ۱۴۰۰

حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: درآمد خالص طرح‌های اشتغال تحت نظارت مددجویان کمیته امداد در سال ۹۹، ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است. او با بیان اینکه این میزان نسبت به سال ۹۸، ۸۲ درصد رشد ...

ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان درسال ۱۴۰۰

حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: درآمد خالص طرح‌های اشتغال تحت نظارت مددجویان کمیته امداد در سال ۹۹، ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

او با بیان اینکه این میزان نسبت به سال ۹۸، ۸۲ درصد رشد داشته است، گفت: در سال ۹۹، برنامه ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی مستقیم را برای مددجویان داشتیم، ولی توانستیم ۲۱۸ هزار فرصت شغلی را فراهم کنیم که موجب اشتغال مستقیم برای مددجویان شود.

عبدالملکی افزود: با این حساب اهداف اشتغالزایی کمیته امداد در سال ۹۹، به میزان ۱۱۰ درصدی محقق شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: برآورد شده است که درآمد طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد دو برابر مجموع کل مستمری است که به همه خانواده‌های تحت حمایت امداد در سال ۹۹ پرداخت شده است.

او با بیان اینکه هدف گذاری شده است در سال ۱۴۰۰، ۳۰۰ هزار فرصت شغلی مستقیم برای مددجویان ایجاد شود، تصریح کرد: برنامه ما در سال ۱۴۰۰ ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی مستقیم است که در رونق و افزایش تولید ملی نقش به‌سزایی دارد.

افکار

مطالب مرتبط

آخرین اخبار