۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

ایجاد بخش‌های جدید کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد

ایجاد بخش‌های جدید کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد بخش‌های جدید خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های بوعلی و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، امیرسعید کریمی از راه‌...

ایجاد بخش‌های جدید کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد

ایجاد بخش‌های جدید کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد

ایجاد بخش‌های جدید کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد

بخش‌های جدید خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های بوعلی و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، امیرسعید کریمی از راه‌اندازی بخش دوم ICU بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خبر داد و گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در تهران، تعداد بیشتری تخت ویژه ICU برای خدمت‌رسانی به هموطنان نسبت به گذشته نیاز بود.

رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و سایر مسئولان مجوز افزایش تخت‌های دیگر ICU برای بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است، اظهار داشت: با کمک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و همکارانمان، یکی از بخش‌های موجود در ساختمان شماره ۴ این مرکز درمانی بازسازی و با خرید بروزترین تجهیزات پزشکی تجهیز شد.

کریمی ادامه داد: این بخش دارای بالاترین سطح استانداردهای بیمارستانی است و به‌صورت ۲۴ ساعته از بیماران بستری در این بخش مراقبت به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در این بخش از با سابقه‌ترین پرستاران و پرسنل که هرکدام بیش از چند سال سابقه خدمت در بخش‌های ویژه دارند، بهره گرفتیم. در واقع با راه‌اندازی بخش دوم ICU، تخت‌های ویژه ICU را به ۱۸ تخت افزایش دادیم.

همچنین حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تأکید بر لزوم اهمیت خدمت‌رسانی بیشتر به بیماران کرونایی در وضعیت قرمز کرونایی، گفت: در این راستا یک بخش جدید در بیمارستان فرهیختگان به بیماران کرونایی اختصاص یافت تا بتوانیم به درمان تعداد بیشتری از بیماران بپردازیم.

مهر

مطالب مرتبط

آخرین اخبار